رئیس هیات وزنه برداری گیلان:

اقدامات گیلان برای میزبانی شایسته مسابقات بین المللی جام نامجو

رئیس هیات وزنه برداری استان گیلان گفت: اقدامات لازم برای میزبانی شایسته مسابقات بین المللی جام نامجو در رشت در حال اجراست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایرنا، اصغر ابراهیمی گفت: روند آماده سازی سالن برگزاری مسابقات وزنه برداری بین المللی جام نامجو در حال انجام است و این امر به طور روزانه پیگیری می شود.

وی افزود: با توجه به اینکه این رقابت های مهم در مجموعه ورزشی شش هزار نفره شهدای رشت برگزار خواهد شد، سالن اصلی برگزاری این رقابت ها در حال آماده سازی است و سایر امکانات و سالن های جانبی در نظر گرفته شده نیز در دست بازسازی می باشد.

وی بیان کرد: تمام تمرکز هیات وزنه برداری، مسئولان ورزش و مسئولان استان آن است که رقابت های بین المللی وزنه برداری جام نامجو در سطح بالایی در رشت برگزار شود و بتوانیم به نحو شایسته این رقابت های مهم را میزبانی کنیم.

رئیس هیات وزنه برداری گیلان اضافه کرد: همچنین با مذاکرات و جلساتی که با مدیرکل مخابرات استان گیلان برگزار کردیم، مشکل اینترنت محل برگزاری مسابقات نیز برطرف و اینترنت این مجوعه نیز تا قبل از آغاز مسابقات راه اندازی می شود تا برای برگزاری این رقابت ها و همچنین انعکاس اخبار آن با مشکلی نداشته باشیم.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: از نظر زمانی نیز در امور اجرایی عقب نیستیم و با توجه به روند آماده سازی در موعد مقرر تمام امکانات برای میزبانی هر چه بهتر این رقابت های مهم، مهیا و فراهم خواهد شد.

رقابت های وزنه برداری بین المللی جام نامجو که آخرین مرحله از کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ ژاپن بشمار می رود از روز ۱۲ بهمن ماه سال جاری در مجموعه ورزشی شش هزار نفره رشت آغاز می شود که وزنه برداران ایران و همچنین سایر کشورها به مدت پنج روز با هم رقابت می کنند.

Share