مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان خبرداد؛

افتتاح ۳۸۴ پروژه برق شهری و روستایی در دهه فجر | برق‌رسانی به روستاهای زیر ۱۰ خانوار در اولویت

تعداد ۳۸۴ پروژه تامین برق شهری و روستایی در خصوص احداث و اصلاح شبکه فشار ضعیف هوایی و زمینی، شبکه فشار متوسط هوایی و زمینی و نصب ترانسفورماتور برق (برای تقویت ولتاژ شبکه) و تبدیل سیم مسی به کابل خودنگهدار جمعا به مبلغ بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال در دهه مبارک فجر افتتاح و به بهره برداری می رسد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در دهه فجر امسال تعداد ۳۸۴ پروژه شهری و روستایی با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.

جمشید طالبی اظهار داشت: با تلاش و پیگیری و همدلی مدیران ارشد ستادی، اجرایی و کارکنان پر تلاش شرکت، تعداد ۳۸۴ پروژه تامین برق شهری و روستایی در خصوص احداث و اصلاح شبکه فشار ضعیف هوایی و زمینی، شبکه فشار متوسط هوایی و زمینی و نصب ترانسفورماتور برق (برای تقویت ولتاژ شبکه) و تبدیل سیم مسی به کابل خودنگهدار جمعا به مبلغ بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال در دهه مبارک فجر افتتاح و به بهره برداری می رسد.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان افزود: در راستای تحقق شعار دولت تدبیر و امید مبنی بر محرومیت زدایی و ارائه خدمات به مناطق محروم، تلاش شد رضایتمندی مشترکین شهری و روستایی در اولویت تامین برق گیرد.

برق رسانی به روستاهای زیر ۱۰ خانوار در اولویت

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان یاد آور شد: تمامی روستاههای بالای ۲۰ خانوار طبق سرشماری سال ۸۵ در سال ۱۳۸۹ برق دار شدند و در حال حاضر برق رسانی به روستاهای زیر ۱۰ خانوار پس از تامین اعتبار به ترتیب اولویت و درصورت اخذ مجوز از سازمان منابع طبیعی در دست اقدام است. در حال حاضر تعداد روستاهای برق دار استان گیلان ۲۵۵۷ روستا بود.

گفتنی است شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان در حال حاضر بیش از یک میلیون و ۴۷۰ هزار مشترک دارد که از این مقدار حدود ۷۸ درصد کل مشترکین را مشترکین خانگی تشکیل می دهند و بیشترین فراوانی را در سطح استان گیلان به خود اختصاص داده اند.

Share