با صرف 34 میلیون تومان صورت گرفت؛

افتتاح سومین کلاس درس ورزش در مدرسه شهید فرحناز معصومی رشت

نادر جهان‌آرای، مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: سومین کلاس درس ورزش در مدرسه شهید فرحناز معصومی رشت با زیربنای ۸۰ مترمربع و صرف ۳۴ میلیون تومان به بهره برداری رسیده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: سومین کلاس درس ورزش در مدرسه شهید فرحناز معصومی رشت با زیربنای ۸۰ مترمربع و صرف ۳۴ میلیون تومان به بهره برداری رسیده است.

نادر جهان‌آرای در مراسم بهره برداری از این کلاس درس با اشاره به نقش فعالیت های ورزشی در ارتقای فرآیند آموزشی در مدارس اظهار داشت: در کلاس درس تربیت بدنی وسایل ورزشی شامل: نردبان، دیوار صخره نوردی، بارفیکس متحرک، میله موازنه و کلیه مهارتهای پایه در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد.

وی افزود: کلاس درس تربیت بدنی با اولویت مدارس دخترانه مقطع ابتدایی گشایش می یابد و پیش از این دو کلاس ورزش در نواحی یک و دو رشت به بهره برداری رسیده است.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با اشاره به برگزاری المپیادهای ورزشی درون مدرسه ای در نیمی از مدارس استان خاطرنشان کرد: امسال ۱۸۰ هزار دانش آموز گیلانی از مقاطع تحصیلی مختلف در این المپیاد شرکت می کنند.

Share