نماینده ولی فقیه در گیلان در بازدید از یک واحد تولیدی در کلاچای:

از تلاش جوانان در عرصه محیط زیست خوشحال شدم | اندیشه باید اولویت بندی شود

آیت الله فلاحتی خواستار اولویت سنجی نظریه ها توسط مسئولان متولی شد و اظهار کرد: اندیشه نیز باید اولویت بندی شود ضمن اینکه حمایت از جوانانی که ایده ها را شکوفا می کنند اثرگذار است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، آیت الله رسول فلاحتی عصر امروز با حضور در شرکت سمام گستر دم کش بخش کلاچای شهرستان رودسر از نزدیک روند تولید مصالح بتنی و ساختمانی از ریجکت پسماند(زباله) را بازدید نمود.

وی همچنین با حضور در محل دپوی زباله بخش چابکسر شهرستان رودسر از کارگاه تفکیک زباله از مبدا این منطقه نیز بازدید به عمل آورد.

امام جمعه رشت در جریان بازدید مذکور با بیان اینکه به جوانان به ویژه جوانان تحصیلکرده کشورمان اعتماد داریم اظهار کرد: از اینکه جوانان عزیزمان در شرکت های دانش بنیان و پارک های علم و فناوری در راستای ایجاد فضای تولید و اشتغال تلاش می کنند، سپاسگزارم.

آیت الله فلاحتی به معضل پسماند در کشور به ویژه در شمال و گیلان اشاره کرد و افزود: تلاش جوانان در تفکیک زباله و تبدیل آن به مصالح ساختمانی و دیگر کالای مورد مصرف جامعه نویدبخش برطرف شدن معضل پسماند است.

وی با اشاره به پخش گزارش خبری تلاش جوانان به منظور تبدیل پسماند به بلوک و مصالح ساختمانی از صداوسیما، بیان کرد: از تلاش جوانان در عرصه زیست محیطی خوشحال شدم و در اسرع وقت برای قدردانی از فعالیت آنها در این محل حضور پیدا کردم.

نماینده ولی فقیه در گیلان با توصیه به مسئولان برای کمک، تشویق و حمایت جوانان، تصریح کرد: به جوانان عزیزمان دست مریزاد می گویم.

آیت الله فلاحتی بر حمایت از جوانان ایده پرداز تاکید کرد و گفت: کرسی های آزاداندیشی را باید تبدیل به محل پاسخگویی به نیازهای جامعه کنید.

وی، خواستار اولویت سنجی نظریه ها توسط مسئولان متولی شد و اظهار کرد: اندیشه نیز باید اولویت بندی شود ضمن اینکه حمایت از جوانانی که ایده ها را شکوفا می کنند اثرگذار است.

جوانان تحصیلکرده و خوش فکر با تأسیس و راه اندازی شرکت سمام گستر دمکش مستقر در مرکز رشد واحد‌های فناور شهرستان رودسر با انعقاد قراردادی پسماند شهرداری چابکسر را تبدیل به بلوک های ساختمانی می کنند و تولید گازوئیل از زباله از برنامه های این شرکت است که در آینده نزدیک عملیاتی می شود.

Share