فرمانده انتظامی رشت خبر داد:

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در رشت

سرهنگ علی رمضانی، فرمانده انتظامی رشت از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد و افزود: ۶۸ معتاد متجاهر در این طرح جمع‌آوری و به مراکز ترک اعتیاد منتقل شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی رشت از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی رمضانی با اعلام این خبر گفت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با اولویت مبارزه با سرقت و برخورد با معتادان متجاهر در شهرستان رشت اجرا شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در اجرای این طرح ۱۰۳ سارق دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شدند افزود: ۶۸ معتاد متجاهر در این طرح جمع‌آوری و به مراکز ترک اعتیاد منتقل شدند.

وی به کشف ۲ کیلو ۶۰۰ گرم موادمخدر از نوع تریاک، ۳۰۰ گرم هروئین، ۱۴۹گرم حشیش، ۴۱۶ گرم شیشه و آلات استعمال موادمخدر در این راستا اشاره کرد.

سرهنگ رمضانی بیان داشت: در اجرای این طرح ۴۵ دستگاه خودرو و ۷۰ دستگاه موتورسیکلت متخلف به علت نداشتن مدارک، کلاه‌ایمنی، آلودگی صوتی و هنجار شکنی توقیف و به پارکینگ منتقل شدند.

فرمانده انتظامی رشت در پایان ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس در اجرای طرح‌های مختلف انتظامی، از شهروندان خواست، در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه جرائم و ناهنجاری‌های اجتماعی، مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

Share