دیارمیرزا گزارش می‌دهد

یک گام تا انتصاب مدیرعامل جدید منطقه آزاد انزلی

آخرین خبرها حکایت از آن دارد که هفته جاری مراسم معارفه محمدولی روزبهان به عنوان مدیرعامل منطقه آزاد انزلی برگزار خواهد شد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا روند اداری انتصاب دکتر محمدولی روزبهان به عنوان مدیرعامل جدید منطقه آزاد انزلی آخرین مراحل خود را در شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی کشور طی می کند.

درحالی که منطقه آزاد انزلی از ابتدای مهرماه سال جاری با سرپرستی رضا مسرور مدیرعامل پیشین سازمان اداره می شود، آخرین اخبار حاکی از این است که در هفته جاری دکتر محمدولی روزبهان به عنوان مدیرعامل جدید این منطقه رسما معرفی و شروع به کار خواهد کرد.

محمدولی روزبهان هم اکنون رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان است و در سابقه کاری خود ریاست سازمان چای کشور، مشاور و مدیرکل حوزه استاندار گیلان، رییس جهاد دانشگاهی گیلان را در کارنامه دارد و دارای دکتری مدیریت منابع انسانی از دانشگاه تهران و عضو هیأت علمی جهاد دانشگاهی گیلان است.

گفتنی است، پیش از این رضا مسرور  از سال ۹۲ به عنوان رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل منطقه آزاد انزلی مشغول به کار بود که با حکم مصطفی سالاری رئیس سازمان تامین اجتماعی کشور به عنوان عضو هیات مدیره شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی(شستا) و مشاور اقتصادی این سازمان معرفی شد.

Share