مسئول روابط عمومی باشگاه سپیدرود خبر داد:

یک بازیکن از سپیدرود رشت جدا شد | وضعیت پنج بازیکن تا چند روز آینده مشخص می‌شود

رادنی دیدار گفت: بر این اساس تاکنون مسئولان باشگاه سپیدرود رشت با «امید سام کن» تسویه حساب کرده و در مورد پنج بازیکن دیگر نیز تصمیم گیری خواهند کرد و وضعیت آنها تا چند روز آینده مشخص خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایرنا، مسئول روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت گفت: از سوی کادر فنی این تیم، ۶ بازیکن شامل امید سام کن، میلاد تولایی، ایمان شوریابی، محمد اسماعیل نظری، محمدرضا زینال خیری و محمدرضا الماسخاله برای تعیین وضعیت شان به باشگاه سپرده شدند.

رادنی دیدار افزود: بر این اساس تاکنون مسئولان باشگاه سپیدرود رشت با «امید سام کن» تسویه حساب کرده و در مورد پنج بازیکن دیگر نیز تصمیم گیری خواهند کرد و وضعیت آنها تا چند روز آینده مشخص خواهد شد.

وی ادامه داد: البته در میان بازیکنان ذکر شده که باشگاه در مورد آینده تصمیم گیری می کند، محمدرضا الماسخاله چند هفته ای است که در تمرینات سپیدرود رشت حضور نیافته و غیبت دارد.

دیدار اضافه کرد: به هرحال در خصوص جذب و یا کنار گذاشتن بازیکنان، کادر فنی تصمیم گیری می کند و امید است که پنجره نقل و انتقالات زمستانی تیم سپیدرود نیز گشوده شود تا بتواند بازیکنان جدید موردنطر کادر فنی را جذب کند.

مسئول روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت بیان کرد: به هرحال با کنار گذاشتن این شش بازیکن، سپیدرود به بازیکنان جدیدی نیاز دارد تا در دور برگشت رقابت های لیگ دسته اول با قدرت ظاهر شده و با کسب امتیازات لازم از تیم های انتهای جدولی جدا شود.

دیدار همچنین با اشاره به وضعیت تمرینی این تیم گفت: تمرینات سپیدرود نیز آغاز شده و این تیم هر روز تمرینات خود را در وزرشگاه سردار جنگل و زمین ورزشی شهرداری رشت دنبال می کند و تمرینات بدنسازی سپیدرود نیز در حال اجرا است تا این تیم از تعطیلات نیم فصل بهره کافی را برده و با قدرت دور برگشت را آغاز کند.

تا پایان دور رفت رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان که در آن ۱۸ تیم حضور دارند تا کنون سپیدرود رشت با کسب ۱۵ امتیاز در مکان شانزدهم جدول رده بندی قرار گرفته است.

Share