با حضور مدیرکل شهری و شوراهای استانداری گیلان؛

یوسف نیرویی رسما شهردار ماسوله شد | تاکید فرماندار بر اهمیت احداث پارکینگ

با حضور هوشنگ عباسقلی زاده مدیرکل شهری و شوراهای استانداری گیلان، یوسف نیرویی به عنوان شهردار جدید ماسوله معارفه شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در دیدار محمدرضا محسنی فرماندار شهرستان فومن و هوشنگ عباسقلی زاده مدیرکل شهری و شوراهای استانداری گیلان، یوسف نیرویی به عنوان شهردار جدید ماسوله معارفه شد.

فرماندار شهرستان فومن در این نشست که برنامه توسعه و فراهم نمودن بستر مناسب برای حضور گردشگران از رئوس آن بود، با اشاره به ظرفیت بالای گردشگری شهر تاریخی ماسوله، ارتقای جایگاه آن را به عنوان مقصد گردشگران مورد توجه قرار داد.

محسنی با اشاره به ویژگی های جغرافیایی این شهر تاریخی و محدودیت فضای شهری، با تاکید بر اهمیت احداث پارکینگ خواستار تلاش و برنامه ریزی بیشتری توسط شهردار جدید ماسوله شد.

وی با بیان این که استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در حمل و نقل داخلی حائز اهمیت است، افزود: برند ماسوله آنقدر قوی است که بخش خصوصی مایل به سرمایه گذاری باشد.

نماینده عالی دولت در این نشست خواستار ارائه برنامه ریزی و ارائه ایده ها توسط شهرداری شد تا در کارگروه های تخصصی مربوطه مطرح و تصویب شود.

محسنی با اشاره به اهمیت ظرفیت ماسوله در امر بومگردی، توجه به قابلیت های گردشگری و همکاری تمام دستگاه های مسئول در تقویت و ارتقای جایگاه این شهر را مورد توجه قرار داد.

عباسقلی زاده مدیرکل شهری و شوراهای استانداری گیلان با اشاره به این که وزارت کشور در رابطه با توسعه شهری بر برنامه راهبردی تاکید دارد، افزود: در چنین برنامه هایی ایده ها توسط مسئولین شهری و محلی ارائه می شوند.

وی با بیان این که برنامه درازمدت برای ماسوله نیازمند هدفگذاری است، بر لزوم گازرسانی به این شهر تاکید کرد و افزود: در غیر این صورت، دریافت مصوبه هیئت دولت برای کاهش تعرفه برق برای جبران هزینه های گرمایش در فصل سرما ضرورت دارد.

گفتنی است پیش از این حسن آقاجانی شهردار ماسوله بود که برای شرکت در انتخابات از سمت خود استعفا داد.

Share