مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان خبر داد:

یادواره شهدای طلبه و روحانی غرب گیلان در تالش برگزار می‌شود

حجت الاسلام غلامحسن تسخیری، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با اشاره به برگزاری یادواره شهدای طلبه و روحانی غرب گیلان در تالش گفت: این مراسم روز ۲۵ دی ماه در مسجد جامع تالش برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با اشاره به برگزاری یادواره شهدای طلبه و روحانی غرب گیلان در تالش گفت: این مراسم روز ۲۵ دی ماه در مسجد جامع تالش برگزار می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین غلامحسن تسخیری در نشست هماهنگی برگزاری یادواره ۵۰ شهید روحانی و طلبه شهرستان های غرب گیلان در سالن اجتماعات بخشداری بخش مرکزی تالش با بیان اینکه شهیدان سرمایه های ملی نظام و انقلاب هستند اظهار داشت: وظیفه همگان است که با برگزاری یادواره های باشکوه یاد و خاطره شهدا را زنده نگه داریم.

وی با اشاره به اینکه دشمنان نظام و انقلاب با ترفندهای گوناگون تلاش می کنند فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه منسوخ و کم رنگ جلوه دهند بیان کرد: مردم قدرشناس ایران اسلامی با تاسی از راه شهیدان این ترفندها را یکی پس از دیگری نقش برآب خواهند کرد.

وی روحانیت را پرچمدار انقلاب اسلامی دانست و گفت: نقش سازنده روحانیت و طلاب در دوران شکل‌گیری پیروزی انقلاب و دوران دفاع مقدس بر کسی پوشیده نیست لذا برگزاری یادواره‌های باشکوه برای شهیدان این قشر کوچکترین کاری است که باید انجام داد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه یادواره شهدا روحانی و طلاب شهرستان‌های شرق و مرکز گیلان برگزار شده گفت: یادواره ۵۰ شهید روحانی و طلبه شهرستان‌های غرب گیلان در ساعت ۹ صبح روز بیست و پنجم دی ماه در مسجد جامع تالش برگزار می‌گردد.

تسخیری با اشاره به برنامه های این یادواره بیان کرد: سرکشی از خانواده های شهدا روحانی و طلاب، دعوت از علما، روحانیون و خانواده‌های شهدا به مراسم یادواره، تزئین ورودی و خروجی شهرستان و انتشار آثار شهدای روحانی و طلبه از مهم‌ترین برنامه‌های یادواره شهدای روحانی و طلبه غرب گیلان است.

وی با بیان اینکه تمام برنامه ها و برنامه ریزی های مربوط به این یادواره با محوریت سپاه ناحیه تالش انجام خواهد شد تصریح کرد: مسئولان دیگر شهرستان‌ها باید این شهرستان را در هر چه بهتر برگزاری این یادواره پشتیبانی کنند.

Share