هدایتی، رئیس هیات کشتی استان گیلان:

گیلان میزبان اردوی تیم ملی کشتی نونهالان کشور شد

اردوی تیم ملی کشتی نونهالان کشور به میزبانی گیلان و در بندرکیاشهر این استان برپا می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایرنا، رئیس هیات کشتی استان گیلان اظهار داشت: این اردو از روز جمعه هفته جاری پانزدهم آذر ماه با حضور زبده ترین کشتی گیران فرنگی کار نونهال کشور در بندرکیاشهر آغاز خواهد شد.

نقی هدایتی افزود: در این اردوی آمادگی ، ۴۴ کشتی گیر رده سنی نونهالان از استان های مختلف کشور در ۱۱ وزن و در رشته کشتی فرنگی حضور خواهند یافت.

 وی ادامه داد: همچنین حمیدرضا اسماعیل نژاد به عنوان سرمربی، نادر مشروطی از اردبیل، بختیار تقوی نیا از مازندران، مجید ایوب زاده از بوشهر، عیرضا عزیزی از ایلام، عظیم سیرتی از گیلان، مسعود رشتیانی از کرمانشاه، وحید جانبرسنگ از کرمان و نظام حسینی از فارس به عنوان مربی در این اردو حضور می یابند و مهدی سبزعلی نیز به عنوان سرپرست در اردوی تیم ملی کشتی فرنگی نونهالان کشور در کیاشهر گیلان حضور خواهد یافت.

وی به کشتی گیران دعوت شده از استان گیلان نیز اشاره و بیان کرد: صالح سیف خانی در وزن ۳۸ کیلوگرم و سیدمرصاد یحیی پور در وزن ۶۲ کیلوگرم دو کشتی گیر گیلانی هستند که به این مرحله از اردوی آمادگی دعوت شده اند.

رئیس هیات کشتی استان گیلان خاطرنشان کرد: ارودی آمادگی تیم ملی کشتی فرنگی نونهالان کشور به مدت چهار روز در بندر کیاشهر استان گیلان ادامه و کشتی گیران تمرینات آماده سازی خود را در این مدت زیر نظر کادر فنی انجام می دهند.

Share