رییس فدراسیون بوکس؛

گله‌ای از ورزش و جوانان گیلان ندارم | اهدای یک دستگاه رینگ به قهرمانان بوکس انزلی

ثوری در خصوص درج تیتری کذب از قول وی در برخی از سایت ها در زمینه لغو اردوی تیم ملی امید بوکس در انزلی گفت: اردوی تیم ملی امید بوکس به دعوت اداره کل بنادر و دریانوردی گیلان و هیات بوکس بندرانزلی به این شهرستان دعوت شد و گله مندی ما از اداره کل ورزش و جوانان گیلان نیست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از برنا، در پی درج خبری در یک پایگاه خبری گیلان از قول رییس فدراسیون بوکس جمهوری اسلامی با عنوان «برای مدیران ورزش گیلان متاسفم»، حسین ثوری رییس فدراسیون بوکس عنوان این مطلب را از سوی خود تکذیب کرد و انتقاد خود را متوجه میزبان اردوی تیم ملی امید دانست.

رییس فدراسیون بوکس اظهار داشت: بنا به درخواست اداره کل بنادر و دریانوردی گیلان و هیات بوکس بندر انزلی و طی هماهنگی با اداره کل ورزش و جوانان گیلان، تیم ملی امید برای یک اردوی ۴۵ روزه به شهرستان بندر انزلی دعوت شد و به محض ورود این تیم به انزلی متاسفانه عنوان گردید که رینگ بوکس وعده داده شده از سوی فدراسیون باید تحویل داده شود.

وی ادامه داد: ما به آنها گفتیم که رینگ وعده داده شده تا ۳۰ آذر و نهایتا تا روز دوشنبه ی هفته آتی ارسال می شود اما به هر حال دوستان رسم مهمان نوازی را در این دیدند که ابتدا رینگ بوکس را تحویل بگیرند و بعدا میزبان شوند.

وی اضافه کرد: بچه های تیم ملی امید دو روز میهمان آقای سینا بلانش بودند و ایشان به عنوان یکی از قهرمانان، پیشکسوتان و مربیان خوب گیلان و کشور عزیزمان در آنجا رسم مهمان نوازی را بجا آوردند.

ثوری خاطر نشان کرد: این اردو فرصتی بود که نباید به راحتی از دست می‌رفت بنده از اداره بنادر و دریانوردی با توجه به اینکه میزبان بودند توقع و انتظار بیشتری داشتم چون تیم ملی به بندر انزلی رفته بود هم برای دیدن جاذبه های آن منطقه و هم اینکه خود را به آمادگی لازم برای ورزش کشور برسانند. متاسفانه اینکه چه اتفاقی روی داده است باید از مسوولین مرتبط بندر انزلی جویا شد و پس از چند روزی که تیم ملی در آنجا مستقر بودند دیگر به آنها خدمات داده نشد و تیم برگشت.

وی با اشاره به وعده‌ی خود در خصوص اهدای یک دستگاه رینگ به قهرمانان بوکس انزلی گفت: ان‌شاءالله این رینگ را هفته آینده به قهرمان باسابقه و بزرگ شهر بندر انزلی و گیلان آقای سینا بلانش تقدیم می‌کنم و ایشان این رینگ را تحویل خواهند گرفت و هر گونه که خود صلاح می دانند از این رینگ بهره گیری کنند.

ثوری با تکذیب تیتر خبر منتشر شده در خصوص مدیران ورزش گیلان به نقل از وی در یک پایگاه خبری، تاکید کرد: در مصاحبه‌ی صورت گرفته سخنی در زمینه ی مدیران ورزش گیلان نشد و میزبانی اردوی تیم ملی امید با دعوت اداره کل بنادر و دریانوردی گیلان بود و ما نیز صرفا به جهت اینکه اداره کل ورزش و جوانان متولی ورزش استان است با این اداره هماهنگی انجام دادیم و اداره کل ورزش را در جریان حضور اردوی تیم ملی امید قرار دادیم و بنده همین موارد را بدون اظهار گله مندی از مدیران ورزش گیلان در مصاحبه ی مورد نظر عنوان کردم.

Share