دیارمیرزا گزارش می‌دهد

گزینه اصلی مدیرعاملی شرکت شهرکهای صنعتی گیلان

شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان به زودی در راس هرم مدیریتی خود تغییراتی را خواهد دید و مدیری جوان و بومی جایگزین احمدعلی شهیدی می شود.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان به زودی در راس هرم مدیریتی خود تغییراتی را خواهد دید.

احمدعلی شهیدی مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان که از نیمه اول اسفندماه سال ۹۵ در این سازمان حضور داشته جای خود را به مدیری جوان و بومی خواهد داد.

بر اساس این گزارش، روند اداری انتصاب رحیم شوقی معاون کنونی فنی و عمرانی منطقه آزاد انزلی برای تصدی این سمت درحال انجام است و طی روزهای آینده شاهد تغییراتی خواهیم بود.

سوابق کاری و اجرایی رحیم شوقی

رحیم شوقی چهارده فرزند شهید حسین شوقی است. در سابقه کاری او دو سال معاونت مدیرکل فنی استانداری گیلان، چهارسال مدیرکل فنی استانداری گیلان و عضویت در چندین کمیسیونهای تخصصی دیده می شود و هم اکنون معاون فنی و عمرانی منطقه آزاد انزلی است. شوقی دارای مدرک ارشد عمران و دکترای جغرافیای روستایی است.

معرفی سازمان

گفتنی است در سال ۱۳۶۲ پس از ایجاد تغییرات در نظام صنعتی کشور، سازمان صنایع کوچک و نواحی صنعتی ایران با کلیه وظایف در وزارت صنایع ادغام گردید و به منظور ایجاد هماهنگی و استفاده مطلوب از امکانات شهرک های صنعتی و ایجاد هر چه بیشتر امکانات زیربنایی و ارائه خدمات ضروری برای متقاضیان ایجاد واحدهای صنعتی، قانون” شرکت شهرکهای صنعتی ایران” به تصویب رسید. نزدیک به دو” دهه شرکت شهرکهای صنعتی” نسبت به ایجاد بیش از ۴۰۰ شهرک صنعتی اقدام کرد و در ابتدای برنامه سوم پس از ادغام وزارتخانه های صنایع و معادن قبلی سازمان صنایع کوچک تشکیل گردید ولی در سال ۸۴، وظایف اجرایی آن به شرکت شهرکهای صنعتی ایران سپرده شده و عملا “سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران” از شهریور ۱۳۸۴ فعالیت خود را آغاز کرد و در نهایت براساس مصوبه شماره ۸۷۷/۴۶۹ مورخ ۱۷/۱/۱۳۹۰ مجلس شورای اسلامی، سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران به عنوان سازمان توسعه‌ای تعیین شده است.

Share