حیدر بهاروند: استقلال فدراسیون فوتبال و هیات‌ها اهمیت دارد

گزارش دیارمیرزا از انتخابات هیات فوتبال استان گیلان+ جزئیات و حواشی جلسه

مجمع انتخابات هیات فوتبال استان گیلان صبح امروز(پنجشنبه) در در هتل نرگس زیباکنار جهت انتخاب رئیس هیات فوتبال برگزار شد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مجمع انتخابات هیات فوتبال استان گیلان صبح امروز(پنجشنبه) در در هتل نرگس زیباکنار برگزار شد.

قربانعلی الماسخاله، اسماعیل شاد، امیر فرحسینی و افشین ناظمی چهار کاندیدای ریاست هیات فوتبال گیلان هستند.

به گزارش دیارمیرزا، ساعت ۱۰:۰۷ صبح رسما مجمع انتخابات هیات فوتبال استان گیلان آغاز شد. از چهار کاندیدای ریاست هیات فوتبال گیلان سه کاندیدا در ابتدای جلسه حضور داشتند و فرحسینی با تاخیر در ساعت ۱۰:۱۸ به جلسه آمد.

در پایان این انتخابات از مجموع ۳۲ رای ماخوذه قربانعلی الماسخاله با ۲۲ رای به عنوان رئیس هیات فوتبال گیلان انتخاب شد،  اسماعیل شاد ۶ رای و افشین ناظمی نیز ۳ رای کسب کرد.

 استقلال فدراسیون فوتبال و هیات‌ها اهمیت دارد

حیدر بهاروند ضمن خوشآمدگویی به حضار، اظهار داشت: استقلال فدراسیون فوتبال و هیات‌های فوتبال برای ما بسیار اهمیت دارد.

وی با اشاره به وظایف هیات‌های فوتبال یکی از مشکلات اساسی فوتبال گیلان را مشکلات مالی دانست.

بهاروند با بیان اینکه استان گیلان استعدادهای بسیار زیادی دارد، اظهار داشت: بخش خصوصی باید به فوتبال گیلان کمک نمایند.

رئیس سازمان لیگ با اشاره به اینکه حق استان گیلان حضور حداقل یک تیم در لیگ برتر است، گفت: استان گیلان یک استان مستعد در فوتبال است.

وی همچنین ادامه داد: شاید تنها تفریح مردم گیلان، فوتبال است و از مسئولین استان درخواست می‌کنیم به تیم‌های فوتبال گیلان کمک کنند.

بهاروند گفت: اگر مسئولین استان به گیلان کمک نکنند مسلما از جای دیگری به گیلان کمک نمی‌کنند.

رئیس سازمان لیگ افزود: بخش دولتی نیز می‌تواند به صورت قانونی به فوتبال استان کمک کنند.

بهاروند با اشاره به اینکه هیچ دربی در کشور به مانند دربی گیلان نیست، گفت: دربی فوتبال گیلان ما به مانند دربی استقلال و پرسپولیس می‌دانیم.

وی با بیان اینکه امیداورم فرد اصلح به عنوان رئیس هیات فوتبال گیلان، افزود: هرکسی که به عنوان رییس هیات فوتبال گیلان انتخاب شد باید از ظرفیت سه کاندیدای دیگر استفاده نمایند.

الماسخاله: عملکرد من کاملا مشخص است

به گزارش دیارمیرزا، طالقانی، عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال و رییس امور استان‌های فدراسیون فوتبال گفت: ملوان یک تیم در دسته اول و یک تیم در لیگ برتر بانوان دارد که هرکدام رای جداگانه دارند همچنین صنعت خزر و شهرداری رشت امسال حضور ندارند و جزو مجمع نیستند.

قربانعلی الماسخاله، رییس فعلی هیات فوتبال گیلان و یکی از کاندیدای ریاست هیات فوتبال گیلان گفت: از همه افرادی که در این جلسه حضور دارند تشکر میکنم که با اینکار تاییدی بر استقلال فوتبال کشور داشتند.

وی ادامه داد: بنده دو دوره در هیات فوتبال گیلان بودم و عملکرد من کاملا مشخص است و وقت صحبت خود را به دیگران می‌دهم.

انصراف فرحسینی از شرکت در انتخابات/ رای سفید الماسخاله به خودش

به گزارش دیارمیرزا، سیدامیر فرحسینی اعلام کرد: به دلیل عدم حضور رئیس فدراسیون و نماینده اداره ورزش و جوانان و به خاطر شکل برگزاری انتخابات و عدم تعامل و وزارت ورزش و جوانان و فدراسیوت فوتبال از این انتخابات انصراف می‌دهم.البته او به عنوان نماینده آموزش و پرورش در انتخابات رای داد.

بهاروند گفت: چند بار انتخابات گیلان به علت تعامل بالایی که آقای تاج دارند، برگزار نشد و ایشان هم‌اکنون در ترکیه هستند و سپس باید به تایلند می‌روند به همین دلیل در انتخابات حضور ندارند و عدم حضور ایشان نشانه بی‌احترامی نیست.

وی ادامه داد: فدراسیون فوتبال مستقل عمل می‌کند و بیش از این نمی‌شد که منتظر برگزاری انتخابات بمانیم.

الماسخاله گفت: به علت اینکه برخی کاندیدا اعتراض داشتند که بنده به خودم رای می‌د‌هم بنده رای سفید می‌اندازم.

اسامی غائبین جلسه

مریم بخشی مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان، پژمان نوری مدیرعامل ملوان بندرانزلی، پگاه نوری منتخب بازیکنان زن، محمد احمدزاده نماینده مربیان مرد، اعظم غلامی سرمربی باشگاه بانوان ملوان بندرانزلی غایبین جلسه هستند همچنین علیرضا نظری مدیرعامل باشگاه شهرداری فومن نیز پس از پایان رأی گیری آمد که طبق قوانین اجازه رأی دادن به وی داده نشد.

بهاروند پایان مجمع را اعلام کرد

گفتنی است بهاروند پس از پایان انتخابات ضمن تشکر از اعضای حاضر در جلسه، گفت: امیدوارم آقای الماسخاله در راستای رشد و توسعه فوتبال گیلان استفاده کنند.

وی ادامه داد: امیدواریم هیات فوتبال گیلان از حضور پیشکسوتان استفاده کند تا گیلان به جایگاه اصلی خود بازگردد.

Share