فرمانده انتظامی رضوانشهر خبر داد:

کشف بیش از ۲۳ میلیون تومان چک پول جعلی در رضوانشهر

سرهنگ سید جعفر جوانمردی، فرمانده انتظامی رضوانشهر از کشف ۲۳۵ میلیون ریال چک پول جعلی در این شهرستان خبر داد و افزود: متهم ۳۴ ساله با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی رضوانشهر از کشف ۲۳۵ میلیون ریال چک پول جعلی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ «سید جعفر جوانمردی» در تشریح این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت فردی در زمینه پخش پول جعلی در شهرستان رضوانشهر، شناسایی و دستگیری وی در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: مأموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات پلیسی و بازبینی دوربین‌های مداربسته، نامبرده را در حالی که ۲۴ قطعه چک پول تقلبی ۵۰۰ هزار ریالی به همراه داشت در یک پمپ بنزین دستگیر کردند.

سرهنگ جوانمردی با بیان اینکه‌ مأموران در بازرسی از منزل متهم ۴۴۶ قطعه چک پول جعلی به مبلغ ۲۲۳ میلیون ریال کشف کردند، خاطرنشان کرد: متهم ۳۴ ساله با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رضوانشهر در پایان از شهروندان خواست در هنگام دریافت چک‌پول و اسکناس به نکات امنیتی تعبیه شده در آن دقت کرده تا در دام سودجویان که اقدام به چاپ اسکناس تقلبی می‌کنند، گرفتار نشوند و در صورت مواجه شدن با چنین مواردی مراتب را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام نمایند، تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

Share