فرماندار شهرستان رودسر تأکید کرد:

پیشرفت ۷۰درصدی پل روستای گزافرود | ضرورت مدیریت صحیح برای مقابله با بحران‌های احتمالی

حسین اسماعیل‌پور، فرماندار شهرستان رودسر در نشست شورای اداری این شهرستان، اظهار داشت: مدیریت صحیح و نظامند از سوی دستگاه‎ها برای مقابله با بحران‌های احتمالی ضروری است و مدیران باید در این زمینه نقش کارآمد خود را به خوبی ایفا کنند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حسین اسماعیل‌پور بر لزوم بهره‌گیری از همه توان، ظرفیت‌ها و قابلیت‌ها برای آمادگی همه جانبه در فصل سرما از سوی مدیران دستگاه‌ها تاکید کرد.

فرماندار شهرستان رودسر در نشست شورای اداری این شهرستان، افزود: مدیریت صحیح و نظامند از سوی دستگاه‎ها برای مقابله با بحران‌های احتمالی ضروری است و مدیران باید در این زمینه نقش کارآمد خود را به خوبی ایفا کنند.

وی در ادامه اظهار کرد: ساخت پل روستای گزافرود هم اکنون با شتاب خوبی به پیش می‌رود و ۷۰درصد پیشرفت فیزیکی دارد که برای این پروژه، ۹۰۰ میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

نماینده عالی دولت در شهرستان رودسر همچنین به ساخت یک پل دیگر در روستای قاسم آباد اشاره کرد و افزود: این پروژه هم‌اکنون فعال است و ۳۵درصد پیشرفت فیزیکی دارد و از ۹۰۰میلیون تومان اعتبار قبلی پیش‌بینی شده به یک میلیارد و ۴۰۰میلون تومان افزایش یافته است.

اسماعیل‌پور به انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی پرداخت و تصریح کرد: آنچه همواره مورد تاکید است مشارکت حداکثری مردم در این دوره از انتخابات است که باعث تقویت اقتدار جمهوری اسلامی در عرصه ملی و بین‌المللی خواهد شد.

Share