مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان خبر داد:

وزش باد شدید، سبب وقوع تصادف و کشته شدن یک نفر در فومن شد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان گفت: وزش باد شدید منجر به سقوط یک اصله درخت و تصادف دو دستگاه خودرو و کشته شدن یک نفر در مسیر تولم شهر – فومن شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایرنا، رضا اسلامی اظهار داشت: در اثر وزش باد شدید و سقوط یک اصله درخت در مسیر تولم شهر-فومن، یک دستگاه خودروی نیسان با یک تاکسی تصادف کرد و راننده تاکسی جان خود را از دست داد.

به گفته مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان بر اثر سقوط درخت این مسیر حدود ۴۵ دقیقه بسته شده بود که با تلاش راهداران مسیر باز گشایی شد.

وی با اشاره به لغزندگی جاده ها از رانندگان خواست تا سرعت مطمئنه را بیش از پیش رعایت کنند؛ ضمن اینکه رانندگان بایستی با توجه به بارش برف خفیف در محورهای کوهستانی برای تردد در این مسیرها تجهیزات زمستانه وایمنی همچون زنجیر چرخ همراه داشته باشند.

سرپرست اداره پیش بینی و هشدار هواشناسی گیلان نیز گفت: طی سه ساعت گذشته سرعت باد در شهرهای رضوانشهر، فومن و صومعه سرا به ۶۰ تا ۷۰ کیلومتر بر ساعت رسید.

مازیار غلامی اظهار داشت: همچنین پره سر از توابع شهرستان رضوانشهر طی شبانه روز گذشته، با ۱۰۷ میلیمتر بیشترین بارندگی را در استان داشته است.

وی افزود: تا غروب فردا (شنبه) سامانه بارشی از استان خارج می شود و برای روز یکشنبه به بعد جو پایدار در این منطقه مورد انتظار است.

شهرستان های صومعه سرا، فومن و رضوانشهر در غرب استان واقع هستند.

Share