سرپرست پليس راهور گيلان خبر داد:

واژگونی پراید در فومن؛ جان‌ باختن یک تن و مجروح شدن ۲ نفر

سرهنگ امیر طالبی، سرپرست پلیس راهور گیلان از واژگونی یک خودرو پراید در شهرستان فومن و جان‌ باختن یک تن و مجروح شدن ۲ نفر خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سرپرست پلیس راهور گیلان از واژگونی یک خودرو پراید در شهرستان فومن و جان‌ باختن یک تن و مجروح شدن ۲ نفر خبر داد.

سرهنگ امیر طالبی در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع تصادف در بخش ماکلوان از توابع شهرستان فومن، بلافاصله ماموران پلیس راهور به محل حادثه اعزام شدند.

این مقام انتظامی افزود: پس از حضور پلیس و تیم‌های امدادی در محل اعلامی مشخص شد یک دستگاه پراید با ۳ سرنشین که به سمت جاده ماسوله در حال حرکت بود پس از واژگونی با تیر برقی حاشیه خیابان برخورد کرد.

وی با اشاره به اینکه در این حادثه یکی از سرنشینان خودرو پراید که مردی ۳۱ ساله بود فوت کرد ادامه داد: راننده به همراه سرنشین دیگر این خودرو مجروح و توسط تیم‌های امدادی به بیمارستان منتقل شدند.

سرهنگ طالبی تصریح کرد: کارشناسان پلیس راهور علت این حادثه را عدم توانایی راننده پراید در کنترل وسیله نقلیه به دلیل تخطی از سرعت مطمئنه اعلام کرده‌اند.

سرپرست پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان در پایان گفت: رانندگان همواره باید بر اساس وضعیت راه، وسیله نقلیه و شرایط جوی با سرعت مطمئنه رانندگی کنند تا بتوانند در شرایط خاص وسیله نقلیه را کنترل کنند.

Share