گزارش دیارمیرزا از جلسه شورای اداری شهرستان آستارا؛

هیچ مدیر دستگاه اجرایی حق تبلیغ کاندیدای دلخواه خود را ندارد | لزوم افزایش نشاط اجتماعی در جامعه

رستم‌زاد اظهار کرد: هیچ مدیر دستگاه اجرایی حق تبلیغ کاندیدای دلخواه خود را نخواهد داشت و از هیچ مدیری این مورد پذیرفته نیست، عدم استفاده از امکانات و تجهیزات دولتی در حمایت از اشخاص باید مورد توجه باشد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، پنجمین جلسه شورای اداری شهرستان مرزی بندر آستارا در سال جاری در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

هیچ مدیری نمی‌تواند بر سر مردم منت بگذارد | لزوم افزایش نشاط اجتماعی در جامعه

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری گیلان در پنجمین جلسه شورای اداری شهرستان آستارا در سال جاری در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان با اشاره به اینکه همه در مقابل خون شهدا مسئول هستند، گفت: وظیفه مدیران گره گشایی از مشکلات مردم بوده و هیچ مدیری نمی‌تواند بر سر مردم منت بگذارد.

کیمیا تنهایی با اشاره بر لزوم اعتماد سازی و افزایش نشاط اجتماعی در جامعه گفت: افزایش اعتماد مردم، امید به آینده را بیشتر کرده و باعث شکوفایی و رشد جوانان می شود و همچنین رسانه‌ها می‌توانند با برجسته کردن عملکرد دستگاه‌های اجرایی این اعتماد مردمی را افزایش داده و باعث تقویت وحدت ملی شوند.

هیچ مدیر دستگاه اجرایی حق تبلیغ کاندیدای دلخواه خود را ندارد

فرماندار آستارا در این جلسه با اشاره به دستاوردهای نظام در ۴۰ سال اخیر گفت: امروز توانمندی و ظرفیت های کشور در حوزه علوم نانو و تکنولوژی بر کسی پوشیده نیست و اراده ملت ایران از هر اراده‌ای قدرتمند تر و مستحکم تر است.

حسن رستم‌زاد با تأکید بر لزوم تقویت غرور ملی گفت: چرا نباید به توانایی‌ها و اقتدار کشورمان ببالیم؟ افتخارات ایران اسلامی باید مورد توجه قرار گرفته و ارج نهاده شود، امروز در شهرستان آستارا مدرسه‌ای تنها در ۸۰ روز ساخته می‌شود که این نشان دهنده حضور مدیران جهادی و انقلابی در آستارا است و دیگر مدیران باید از آنها الگو بگیرند.

فرماندار آستارا میزان بارش‌های این شهرستان را در وضعیت مناسبی دانست و بیان کرد: در ۹ ماهه سال جاری ۹۰۰ میلیمتر میزان بارندگی آستارا بوده که پیش‌بینی می‌کنیم این میزان در ماههای آینده افزایش قابل توجهی داشته باشد که در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته یک افزایش کلی را شاهد خواهیم بود.

وی با تأکید بر لزوم پیگیری مسائل شهرستان توسط مدیران دستگاه‌های اجرایی از استان گفت: مدیران باید در ارتباط تنگاتنگ با مسئولان خود در استان باشند و در حوزه جذب سرمایه‌گذار توجه به این مقوله در گام دوم انقلاب باید مورد اهمیت تمام مدیران باشد.

فرماندار آستارا جمهوری اسلامی ایران را یک نظام مردمی دانست و تصریح کرد: مسئولان نظام توسط مردم انتخاب شده و این نشان‌دهنده مردمی بودن نظام مقدس جمهوری اسلامی است، ما در انتخابات آینده مجلس با قدرت از آرای مردمی حفاظت کرده و ان‌شاءالله با مشارکت حداکثری مردم شکوه و جلوه عظمت پایدار و اتحاد مردمی را شاهد خواهیم بود و تو دهنی محکمی را بر دهان دشمنان میزنیم.

رستم‌زاد ادامه داد: هیچ مدیر دستگاه اجرایی حق تبلیغ کاندیدای دلخواه خود را نخواهد داشت و از هیچ مدیری این مورد پذیرفته نیست، عدم استفاده از امکانات و تجهیزات دولتی در حمایت از اشخاص باید مورد توجه باشد.

آستارا یک شهرستان تلاشگر در زیر پرچم اسلام است

امام جمعه آستارا در این جلسه با اشاره به تلاش مسئولان این شهرستان در تمام حوزه‌ها گفت: آستارا با داشتن مدیران جهادی یک شهرستان تلاشگر در زیر پرچم اسلام است.

حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم حافظ‌نیا با اشاره به تلاش دشمن در جهت آسیب زدن به نظام و انقلاب گفت: مردم نباید در اداره ها مشکلی بر مشکلاتشان افزوده شود کم کاری دستگاه‌های اجرایی باعث بدبینی به نظام اسلام قطره قطره خون شهدا مسئول هستیم.

امام جمعه آستارا خدمت صادقانه به مردم را یک موهبت الهی دانست و گفت: حل مشکلات مردم، گوش دادن به دغدغه‌های آنها و گره‌گشایی از مسائل رضایت خداوند را در پی داشته و انسان را رستگار می‌کند.

Share