معاون سیاسی امنیتی فرمانداری آستانه اشرفیه؛

همه که پسر خاله و پسر دایی اعضای شورا نیستند که سرکار بروند

درویش گفت: همه که پسر خاله و پسر دائی اعضای شورا نیستند که سرکار بروند و پشت میز نشینی هم نداریم لذا باید بسترها را برای جوانان شهر فراهم کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا معاون سیاسی امنیتی فرمانداری آستانه اشرفیه در نشست ستاد امور جوانان آستانه اشرفیه در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان گفت: ازدواج های پفکی داخل تلگرام و واتس آپ، باعث آسیب های اجتماعی مانند طلاق شده است.

 اسماعیل درویش ضمن اظهار گله مندی از عدم حضور اعضای ستاد در این نشست گفت: ستاد امور جوانان مصوب هیئت وزیران است و مستلزم این است که همه دستگاه ها درگیر کار در جلسه حضور داشته باشند و همراهی های بین بخشی انجام گیرد.

وی با بیان اینکه ما وظیفه داریم از حقوق مردم دفاع کنیم اظهار کرد: امروزه بانک ها برای خودشان جزیزه ای عمل می کنند و حتی پاسخگو هم نیستند که درباره جوانان و ارائه تسهیلات چه کار کردند.

معاون فرمانداری آستانه با تصریح بر این نکته که ستاد ساماندهی جوانان باید بر دو مقوله کاهش آسیب های اجتماعی و اشتغال ورود کند خاطر نشان کرد:  شنیدن اخبار ناگوار مانند طلاق، اعتیاد، سرقت، توهین، تهدید از یک شهر مذهبی پسندیده نیست.

وی با اشاره به افزایش طلاق در شهر مذهبی آستانه خواستار احیای روش های سنتی ازدواج شد و گفت: وقتی ازدواج های ما پفکی و از داخل تلگرام و واتس آپ باشد نتایج  آن مشخص است و باعث آسیب های اجتماعی مانند طلاق می شود.

درویش با اشاره به رفتار های اجتماعی مسئولین در برخورد با جوانان گفت: ما با رفتار و روش های خود بعضی از جوانان را منکوب و سرکوب کردیم و این بی وفایی های ما باعث بی توجهی جوانان  به جامعه شده است.

وی با تاکید بر مورد توجه قرار دادن مهارت آموزی در جوانان بیان کرد: با سرمایه گذاری در صنایع بومی می توان مانور داد و اشتغال را پر رنگ تر کرد.

معاون فرماندار با بیان اینکه ما رابین هود نیستیم که همه مشکلات را حل کنیم خواستار نقش آفرینی کارگروه های مردم نهاد در امور جوانان شد.

وی انتقادی هم به شیوه جذب نیروها در شهرداری آستانه اشرفیه داشت و گفت: همه که پسر خاله و پسر دائی اعضای شورا نیستند که سرکار بروند و پشت میز نشینی هم نداریم لذا باید بسترها را برای جوانان شهر فراهم کنیم.

در این نشست هریک از اعضای ستاد امور جوانان شهرستان چالش های فرا روی و اقدامات حوزه کاری خود را مطرح کردند.

Share