حیدری‌آزاد: رعایت اصل بی‌طرفی در انتخابات الزامی است

معاون جدید هماهنگی امور عمرانی فرمانداری بندرانزلی معرفی شد

ضمن تقدیر از زحمات و تلاشهای وحید پورحضرت معاون سابق هماهنگی امور عمرانی فرمانداری بندرانزلی که به عنوان فرماندار شهرستان ماسال منصوب شده است، به پیشنهاد فرماندار بندرانزلی بابک شکوهی راد به عنوان معاون جدید هماهنگی امور عمرانی این فرمانداری معرفی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، اسماعیل حیدری آزاد، فرماندار بندرانزلی در سومین جلسه شورای ادارای این شهرستان اظهار کرد: برابر مصوبات ابلاغی از سوی وزارت کشور و براساس قانون، همه کسانی که به عنوان داوطلب در انتخابات ثبت نام کرده اند برای همه روسای ادارات یکسان هستند.

وی افزود: هیچ یک از مسئولان شهرستان بندرانزلی حق ندارند به نفع کسی یا بر علیه فردی فعالیت و اقدامی داشته باشند و باید پایبندی به اصل بی طرفی در رفتار و گفتارشان مشهود باشد.

حیدری آزاد با بیان اینکه همه ما امانت داران نظام مقدس جمهوری اسلامی هستیم تصریح کرد: استفاده از امکانات و نیروی انسانی و تجهیزات دولتی نیز ممنوع بوده و با هرکس که مرتکب تخلف شود قاطعانه برخورد می کنیم.

فرماندار بندرانزلی همچنین تاکید کرد: باید فضای انتخاباتی به گونه ای مدیریت شود که علاوه بر ایجاد نظم و امنیت و سلامت انتخابات و همچنین ایجاد فضای رقابت سالم انتخاباتی برای نامزدهای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو فراهم گردد.

حیدری آزاد با تاکید بر اینکه بر اساس ماده ۱۱ قانون انتخابات کلیه دستگاه ها و نهادها باید در راستای تامین نیروی انسانی و در اختیار قرار دادن تجهیزات نهایت همکاری را برای برگزاری هرچه بهتر انتخابات داشته باشند گفت: برابر قانون، روسای ادارات و خصوصا اعضای ستاد بحران هرشهرستان باید در آن شهر ساکن بوده و به صورت ۲۴ ساعته پاسخگو باشند ولی متاسفانه تعدادی از روسای ادارات در بندرانزلی سکونت ندارند.

وی با اشاره به اینکه کلیه روسای ادارات برنامه ها و پروژه های آماده بهره برداری را ۴۸ ساعت آینده به فرمانداری اعلام کنند افزود: همه ما به عنوان یک خانواده هستیم و در صورت انجام کار مفید این شهرستان است که منتفع می شود و در صورت هرگونه سهل انگاری نیز تبعات آن به شهرستان و روسای آن باز می گردد.

حیدری آزاد با اشاره به سهمیه بندی و افزایش قیمت بنزین در ماه گذشته تاکید کرد: خوشبختانه دولت تدبیر و امید پس از افزایش قیمت بنزین با جایگزین کردن سبد معیشتی خانوار و واریز مبالغی به حساب سرپرستان خانوارها توانست وضع موجود را مدیریت کند اما انتظار می رود تیم های بازرسی و نظارتی با انجام گشت های مشترک فعال تر شده و به دور از مسامحه کاری با هرگونه کم فروشی و گرانفروشی به شدت برخورد شود.

فرماندار بندرانزلی همچنین یادآورشد: متاسفانه در جایگاه های توزیع بنزین با وجود پلمپ دستگاه ها توسط اداره استاندارد گزارش هایی مبنی بر کم فروشی وجود دارد که لازم است شرکت پخش فراورده های نفتی در این خصوص بررسی و نتیجه را به این فرمانداری اعلام کند.

شایان ذکر است در این جلسه ضمن تقدیر از زحمات و تلاشهای وحید پورحضرت معاون سابق هماهنگی امور عمرانی فرمانداری بندرانزلی که به عنوان فرماندار شهرستان ماسال منصوب شده است، به پیشنهاد فرماندار بندرانزلی بابک شکوهی راد به عنوان معاون جدید هماهنگی امور عمرانی این فرمانداری معرفی شد.

شکوهی راد، دارای مدرک کارشناسی ارشد جغرافیا و برنامه ریزی شهری و دانشجوی رشته جغرافیا و برنامه ریزی شهری در مقطع دکتری است و پیش از این معاونت دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری گیلان، کارشناسی مدیریت بحران استانداری، کارشناسی دفتر فنی شرکت شهرک های صنعتی گیلان را در کارنامه خود دارد.

Share