مشکلات مسافران در هتل‌ها

مسافران در هنگام اقامت در هتل از لحظه ورود تا زمان خروج ممکن است با مشکلات مختلفی برخورد نمایند و تفاوتی نمی‌کند که شما در یک هتل ۱ ستاره اقامت داشته باشید و یا در یک هتل ۵ ستاره، به هر حال ممکن است با مشکلاتی برخورد نمایید که سفر را رنج آور کند.

 

مسافران در هنگام اقامت در هتل از لحظه ورود تا زمان خروج ممکن است با مشکلات مختلفی برخورد نمایند و تفاوتی نمی‌کند که شما در یک هتل ۱ ستاره اقامت داشته باشید و یا در یک هتل ۵ ستاره، به هر حال ممکن است با مشکلاتی برخورد نمایید که سفر را رنج آور کند.

ما در این مطلب تعدادی از مشکلات عمده میهمانان در هنگام اقامت در هتل را بیان کرده‌ایم که آگاهی داشتن از این مشکلات به شما در طول سفر کمک خواهد کرد.

ملحفه کثیف و بد بو، مهم‌ترین هدف از رزرو اتاق در هتل‌ها داشتن خوابی راحت در طول شب می‌باشد و بدترین اتفاق در اتاق یک هتل وجود ملحفه بد بو و کثیف است که امکان خواب را از شما سلب می‌کند. بنابراین در ابتدای ورود به اتاق ملحفه‌ها را چک کنید و اگر کثیف بودند بلافاصله با واحد خانه داری تماس بگیرید و درخواست تعویض ملحفه‌ها را بدهید.

تشک نامناسب، ممکن است تشک موجود بر روی تخت دارای بر آمدگی و یا تو رفتگی باشد که در زمان خواب باعث کمر درد می‌شود. در صورتی که تشک موجود در اتاق شما دارای مشکل بود باید از واحد پذیرش درخواست کنید تا تشک را عوض کند و یا اتاق دیگری به شما بدهد.

صدای عبور خودرو در خیابان، اگر صدای ماشین، موتورسیکلت یا ترافیک موجود در خیابان مشرف به اتاق شما به راحتی در داخل اتاق شنیده می‌شود احتمالاً شب سختی را باید سپری کنید. پس اگر با صدای ماشین مشکل دارید تردید نکنید و بلافاصله از واحد پذیرش درخواست کنید تا در سمت دیگر هتل که مشرف به خیابان نیست یک اتاق بدون صدا در اختیار شما قرار دهد. برخی از هتل‌ها در دو سمت دارای اتاق می‌باشند مثلاً در سمت خیابان و در سمت رو به حیات پشتی هتل اما برخی هتل‌ها فقط در سمت رو به خیابان دارای اتاق می‌باشند. بنابراین قبل از رزرو هتل حتماً از طریق تماس با واحد ررزواسیون هتل از موضوع مطلع شوید تا در زمان اقامت دراتاق به مشکل برخورد نکنید. اگر از طریق آنلاین اقدام به رزرو هتل می‌کنید در سایت رزرواسیون آریا در صفحه هر هتل در قسمت جدول قیمت‌ها به طور کامل توضیح داده که نمای اتاق‌های هتل رو به کدام سو می‌باشد. برای مثال برای هتل استقلال تهران اتاق‌ها دارای نمای رو به شهر و رو به کوه می‌باشند.

رفتار کارمندان پذیرش، اولین برخورد شما در ابتدای ورود به هتل ارتباطی است که با کارمند پذیرش خواهید داشت. اگر کارمند پذیرش رفتاری زشت و ناپسند داشته باشد تأثیر بدی بر روی اقامت شما در هتل خواهد گذاشت. شما می‌توانید ساده بگیرید و بدون گفتگوی اضافی اتاق خود را تحویل بگیرید و یا می‌توانید برای اعلام شکایت، درخواست گفتگو با سرپرست پذیرش و یا مدیر هتل را داشته باشید، ولی تا جای ممکن از بحث کردن با کارمند بی ادب پذیرش خود داری کنید چون به نتیجه‌ای نخواهید رسید.

موقعیت هتل، موقعیت هتل به ویژه با توجه به هدف شما از سفر بسیار مهم خواهد بود. دسترسی هتل به ایستگاه‌های مترو و اتوبوس، نزدیکی هتل به فرودگاه و راه آهن و فاصله هتل تا جاذبه‌های دیدنی شهر و بخصوص نزدیکی هتل به مکان‌های مورد نظر شما بسیار مهم است. برای مثال اگر شما راهنمای سفر به مشهد را مطالعه کرده باشید خواهید دانست که جاذبه‌های شهر مشهد در کجاها قراردارند و اینکه بیشتر هتل‌های مشهد در خیابان امام رضا قرار گرفته‌اند. این موضوع در کاهش هزینه‌های سفر و صرفه جویی در وقت به شما کمک خواهد کرد. برای آنکه به مشکل برخورد نکنید لازم است قبل از رزرو هتل از طریق تماس با هتل و یا سامانه رزرو آنلاین رزرواسیون آریا نسبت به موقعیت هتل و نحوه دسترسی آن به سطح شهر مطلع شوید.

سعی کنید با رعایت این موارد سفر را برای خود و همراهانتان آسان کنید و بتوانید سفری با خیالی آسوده داشته باشید.

Share