پس از انتشار انداختن کودک زباله‌گرد به داخل سطل زباله

فرد اهانت کننده به کودک زباله‌گرد بازداشت شد؟+ فیلم

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور با اشاره به انتشار کلیپی مبنی بر اهانت و کودک‌آزاری جوانی به یک کودک زباله‌گرد گفت: سازمان بهزیستی به این موضوع ورود پیدا کرده است و موضوع را از طریق دادگستری در دست پیگیری دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مدیرکل بهزیستی البرز در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: امروز شاهدانتشار فیلمی در فضای مجازی مبنی بر آزار و اذیت یک کودک کار بودیم ولی از آنجایی که مشخص نبود این اتفاق در کدام از شهرهای کشور اتفاق افتاده بهزیستی البرز برای بررسی موضوع ورود نکرد.

اسدالله حیدری افزود: خبرهایی مبنی بر دستگیری کودک آزار و تصویربردار در فضای مجازی منتشر شده که در صورت صحت مدعی العموم وارد اقدام می‌شود.

وی گفت: بهزیستی البرز دستگیری این افراد در استان را تایید نمی‌کند ولی در صورت صحت خبر پیگیر رسیدگی به این اتفاق از سوی مدعی العموم خواهد بود.

مدیرکل بهزیستی البرز اظهار کرد: اگر این اتفاق در کرج افتاده باشد بهزیستی استان آمادگی پذیرش کودک برای ارایه خدمات مشاوره‌ای و روان درمانی را دارد و بدون شک دادستانی وی را برای انجام این اقدامات به بهزیستی ارجاع می‌دهد.

دستور پیگیری دادم و تاکید کردم که بررسی شود

رییس سازمان بهزیستی نیز به انتشار ویدیویی از آزار کودک زباله‌گرد در فضای مجازی واکنش نشان داد و گفت: متاسفانه این ویدیوی ناراحت‌کننده که یک کودک زباله‌گرد از سوی فردی به داخل سطل زباله انداخته می‌شود، را بنده هم دیدم.

وی ادامه داد: بلافاصله دستور پیگیری دادم و تاکید کردم که بررسی شود که این ویدیو چه زمانی رخ داده و مربوط به کدام شهر است.

Share