مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت:

سپیدرود برای ادامه بقا به کمک فوری و آنی مسئولان نیاز دارد | وضعیت سپیدرود وخیم است

مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت گفت: سپیدرود برای ادامه بقا به کمک فوری و آنی مسئولان نیاز دارد و تا همین امروز هم زمان برای کمک دیر شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از تسنیم، افشین ناظمی شرایط پیش روی باشگاه سپیدرود را بسیار نامناسب دانست و اظهار داشت: تا امروز به دلیل برهم نخوردن شرایط تیم از بیان بسیاری از مشکلات خودداری کردم اما حالا باید بگویم که وضعیت سپیدرود وخیم است.

مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت بدهی های تلمبار شده از ۵ سال گذشته تا امروز را بزرگترین مشکل و دردسر مالی این تیم عنوان کرد و گفت: سپیدرود وارث چندین میلیارد تومان بدهی از زمان حضورش در لیگ دسته دوم تا امروز است و پرونده های شکایت طلبکاران مجالی برای تفکر و تنفس به ما نمی دهد.

ناظمی هزینه های جاری و لجستیکی سپیدرود را کمرشکن خواند و تصریح کرد: ما تا اینجای کار در بخش لجستیک برای تیم کم نگذاشتیم و به مانند یک تیم لیگ برتری در مسابقات حاضر شدیم اما هزینه های وحشتناکی را تاکنون متحمل شدیم و یک سفر برای ما تا ۸۰ میلیون تومان هم تمام می شود و از همین امروز باید بگویم که دیگر بدون کمک مسئولان قادر به ادامه بازی ها نیستیم.

وی با بیان اینکه سپیدرود برخلاف بسیاری از باشگاه های کشور از اعتبارات دولتی و نظامی و حمایت های کارخانه های بزرگ محروم است عنوان کرد: از استاندار محترم، نمایندگان مردم در مجلس، شهردار و اعضای محترم شورای شهر رشت می خواهم که از این میراث کهن با کمک های خود حمایت کنند و قدرشناس تمامی مسئولینی که برای سپیدرود قدم بر می دارند هستیم.

مدیرعامل سپیدرود با بیان اینکه در چند سال گذشته تمام هزینه های جاری دو تیم سپیدرود و داماش توسط شهرداری پرداخت می شد افزود: متاسفانه تا امروز ریالی از این کمک ها به سپیدرود نرسیده است و علی رغم وعده ای که شهردار محترم در تمرین سپیدرود برای میسر شدن این امر دادند اما تا این لحظه محقق نشده است.

ناظمی با اشاره به بسته بودن پنجره نقل و انتقالات باشگاه سپیدرود رشت و عدم امکان تقویت تیم در نیم فصل ابراز داشت: بیش از یک و نیم میلیارد تومان شکایت شده و امروز اسامی تمامی کسانی که از سپیدرود شکایت کردند با رقم ریز طلب شان را در سایت رسمی باشگاه منتشر می کنیم و برخلاف شایعات آقای نظرمحمدی از سپیدرود شکایت نکرده است.

وی با اعلام هشدار نسبت به سرنوشت خطرناک سپیدرود در صورت عدم حمایت و توجه آنی مسئولان تاکید کرد: همین امروز هم برای کمک دیر شده است و سپیدرود نیازمند کمک فوری تمامی دست اندرکاران امر است و باید هرچه زودتر برای جلوگیری از اتفاقات فاجعه واری که در انتظارمان است با یک عزم عمومی آستین ها را بالا بزنیم و خیل مشتاق هواداران سپیدرود را شاد کنیم.

Share