فرماندار شهرستان فومن؛

روسای ادارات وظایف کاری خود را به فرمانداری احاله ندهند

محسنی با اشاره به این که برخی روسای ادارات وظایف کاری خود را به فرمانداری احاله می دهند، این اقدام را غیر قابل پذیرش دانست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا شورای اداری شهرستان فومن به ریاست محمدرضا محسنی فرماندار شهرستان فومن و با حضور معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی، بخشداران مرکزی و سردارجنگل، نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه شهرستان، فرماندهان سپاه و نیروی انتظامی و روسای ادارات و اصحاب رسانه در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان فومن برگزار شد.

محمدرضا محسنی فرماندار شهرستان فومن در ابتدای سخنان خود در این جلسه با اشاره به نزدیکی ایام الله ۹ دی، با بیان این که بصیرت و هوشمندی و هوشیاری مردم گیلان باعث شد یک روز قبل از ۹ دی در راستای حمایت از فرمان مقام معظم رهبری به میدان بیایند، سیاست های خصمانه آمریکا در دو سال اخیر را مورد توجه قرار داد و هدف از آن را ایجاد اختلاف میان ملت و حاکمیت در اثر تحریم و فشار اقتصادی دانست.

محسنی با تأکید بر انضباط اداری در تمام سطوح، خواستار این شد که روسای ادارات برنامه محور باشند زیرا روزمرگی بزرگ ترین آفت هر مدیر اداری است. وی افزود: هر مدیر اداره در شهرستان باید برنامه خود را برای مدیریت امور اداری تا پایان سال ارائه دهد.

فرماندار شهرستان فومن در ادامه سخنان خود، تکریم ارباب رجوع و رعایت حقوق شهروندی مردم را مورد توجه قرار داد و افزود: جلب رضایت مردم در امور کاری بسیار مهم است و باید مطالبات مراجعین را با روی خوش و اخلاق شایسته پیگیری کنیم زیرا شرایط کنونی اقتضاء می کند با تمام تلاش از هرگونه تبعیض پرهیز کنیم.

وی با اشاره به این که برخی روسای ادارات وظایف کاری خود را به فرمانداری احاله می دهند، این اقدام را غیر قابل پذیرش دانست.

فرماندار شهرستان فومن در فرار دیگری از سخنان خود با توجه به آغاز فصل سرما، مدیریت بحران را از اولویت های رسیدگی توسط ادارات و دستگاه های اجرایی دانست و خواستار این شد که مدیران با همدیگر همپوشانی داشته باشند.

محسنی در ادامه با تأکید بر لزوم آمادگی ادارات در مواقع بحران، افزود: ادارات آب فومنات، آبفا، آبفار، راه و شهرسازی و بنیاد مسکن باید فهرست پیمانکاران و خودروهای سبک و سنگین را آماده داشته باشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود درخصوص اداره صمت، افزود: مدیریت بازار باید به بازاریان محول شود زیرا بازاریان افرادی مومن و معتقد هستند‌ و از این رو شان آن ها در امور نظارتی باید رعایت شود.

فرماندار شهرستان فومن با اشاره به نزدیکی ایام سرنوشت ساز انتخابات افزود: سلامت و امنیت انتخابات توسط مجریان برقرار می شود. رفتار مجریان مورد قضاوت است، لذا رفتار ما باید طوری باشد که سلامت و امنیت انتخابات تامین شود. انتظار دادم که اصل بی طرفی در انتخابات رعایت شود.

Share