انتقاد امام‌ جمعه رودسر از عملکرد دولت؛

دولت با پرداخت کمک معیشتی آبروی ملت را برد| افزایش قیمت بنزین سبب افزایش قیمت سایر کالاها شد

امام‌جمعه رودسر با انتقاد از عملکرد دولت در نظارت بازار و عملی نکردن به وعده‌های خود گفت: متأسفانه امروز شاهد اثرگذاری افزایش قیمت بنزین در سایر کالاها و فشار بر مردم هستیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، حجت‌الاسلام‌والمسلمین تقی روحانی در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان رودسر با اشاره به افزایش قیمت کالاها در بازار و تذکر شدید به تیم اقتصادی دولت اظهار کرد: آقایانی که گفتند مقام معظم رهبری با افزایش نرخ بنزین موافقت کرده است چطور شد که به تذکرات ایشان در رابطه با نظارت در بازار عمل نکردند؟

وی با تأکید بر لزوم نظارت تیم اقتصادی دولت بر قیمت کالاها در بازار و فشار نیامدن بیشتر به مردم افزود: دولت که معتقد بود با اصلاح قیمت بنزین، قیمت دیگر اقلام کالاها افزایش نخواهد یافت اما متأسفانه چنین نشده و امروز ما شاهد اثرگذاری افزایش قیمت بنزین در سایر کالاها هستیم.

امام‌جمعه رودسر با انتقاد از عملکرد دولت در حوزه نظارتی تصریح کرد: حالا که دولت با پرداخت کمک معیشتی به مردم آبروی ملت را در دنیا برده حداقل به قول‌هایی که مردم داده عمل کند و با نظارت بیشتر و هدفمندتر در بازار از واردکردن فشار بیشتر به مردم جلوگیری کنند.

وی با اشاره به میانجی گری عمان و ژاپن بیان کرد: عصاره این چهار بند به‌دور از نتیجه برجام، می‌خواهند یک‌بار دیگر ملت ایران را بسوزانند و در طی ۶ سال مذاکره مشکل مردم ایران نه‌تنها حل نشد بلکه تحریم‌های ناجوانمردانه وارد شد، مگر نگفتید که مذاکره دوباره با آمریکا دیوانگی است؟ مگر آقا نفرمود که مذاکره دیگر معنا ندارد؟ چرا برخلاف مسیر رهبری گام برمی‌دارید؟

روحانی با اشاره به انتخابات و فشارهای وارده از سوی دشمنان به شورای نگهبان افزود: در فاصله باقی‌مانده تا انتخابات این فشارها از سوی کسانی که منافع دنیایی‌شان به خطر می‌افتد بیشتر خواهد شد اما شورای نگهبان با چشمان بیدار از ارزش‌های انقلاب حراست کرده و تحت تأثیر قرار نمی‌گیرند.

وی با اشاره به اینکه شورای نگهبان اجازه نمی‌دهد که نااهلان و نامحرمان در مسندهای تصمیم‌گیری نظام نفوذ کنند، افزود: شورای نگهبان رسالت خود را بدون هیچ ملاحظه‌ای و بدون در نظر گرفتن عنوان و مقام انجام می‌دهد و بر مبنای خون شهیدان و ارزش‌های انقلاب و امام (ره) قضاوت خواهد کرد.

خطیب جمعه رودسر به انتخاب اصلح‌ترین فرد و نقش تأثیرگذار هواداران کاندیداها اشاره کرد و گفت: هواداران کاندیداها همان‌طور که تنور انتخابات را داغ می‌کنند اما مراقب باشند تا بدون بصیرت و الکی از کسی حمایت نکنند.

وی از کاندیداها خواست تا وعده‌های بی‌مغز به مردم ندهند تا بعداً قادر به عملی شدن آن نباشند، افزود: مردم تعیین‌کننده سرنوشت مجلس هستند و مواظب انگشتی که زیر برگه انتخابات تأیید می‌کنند باشند تا با انتخاب اصلح‌ترین فرد شاهد مجلس انقلابی باشیم.

Share