در مسابقات ملی مهارت‎های فنی و بهره‌برداری در بلوک 5

دفتر کنترل کیفیت آبفای گیلان به رتبه اول دست یافت

مازیار غلامپور، معاون بهره برداری این شرکت از کسب رتبه اول تیم کنترل کیفیت آبفای گیلان در دومین مرحله مسابقات ملی مهارت های فنی و تخصصی بهره برداری در رشته آزمون های فیزیکوشیمیایی آب در بلوک ۵ خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، معاون بهره برداری این شرکت از کسب رتبه اول تیم کنترل کیفیت آبفای گیلان در دومین مرحله مسابقات ملی مهارت های فنی و تخصصی بهره برداری در رشته آزمون های فیزیکوشیمیایی آب در بلوک ۵ خبر داد.

مازیار غلامپور معاون بهره برداری آبفای گیلان با اشاره به برگزاری دومین مرحله مسابقات ملی مهارت در بلوک ۵ به میزبانی شرکت آب و فاضلاب استان مازندران اظهار داشت: در این دوره از مسابقات تعداد ۸ نفر از کارشناسان آزمایشگاه آب و فاضلاب از استانهای گیلان، مازندران، گلستان و خراسان شمالی در دو مرحله علمی و عملی بصورت تیمی در محل آزمایشگاه بر روی دو نمونه مجهول آب به رقابت پرداختند.

وی در ادامه تصریح کرد: آزمون علمی بصورت آنلاین و همزمان در سراسر کشور به مدت ۲۰ دقیقه بطول انجامید و شرکت کنندگان طی ۲ روز به رقابت در بخش عملی پرداختند و در نهایت تیم استان گیلان با همکاری مریم وزیری و محبوبه رفیعی پور موفق به کسب مقام اول این دوره از مسابقات شدند و به مرحله کشوری راه یافتند.

گفتنی است سیده ضحی حجازی مدیر دفتر کنترل کیفیت آبفای گیلان به عنوان سرداور این دوره از مسابقات و سیدمحمد میرنصرالهی پارسا رئیس آزمایشگاه آب و فاضلاب گیلان به عنوان داور در کنار۳ داور دیگر از سایر استانها مسئولیت داوری این دوره از مسابقات را برعهده داشتند.

Share