رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان:

دستگیری ۵ باند توزیع مواد مخدر توسط سربازان گمنام امام زمان

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان از دستگیری پنج باند توزیع مواد مخدر در این استان توسط سربازان گمنام امام زمان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  احد الله احدی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مأموران مبارزه با مواد مخدر از هیچ تلاشی برای نابودی باندهای توزیع مواد مخدر دریغ نمی‌کند، اظهار کرد: توزیع مواد مخدر به‌منظور انحراف جوانان بوده و پلیس مبارزه با مواد مخدر از هیچ تلاشی برای شناسایی و انهدام این‌گونه با آن‌ها دریغ نمی‌کنند.

وی با اشاره به منهدم کردن باندهای توزیع مواد مخدر در استان گیلان گفت: با تلاش مأموران ستاد مبارزه با مواد مخدر، نیروی انتظامی، سپاه پاسداران، بسیج و سربازان گمنام امام زمان پنج باند توزیع مواد مخدر در استان گیلان در پنج عملیات اطلاعاتی دقیق و مجزا شناسایی و منهدم شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان با اذعان به اینکه باندهای توزیع مواد مخدر از ماشین برای انتقال این مواد استفاده کردند، تصریح کرد: این افراد سعی داشتند با ابزارهایی به‌مانند ماشین ۲۰۰ کیلوگرم مواد مخدر را وارد استان کرده و بین جوانان پخش کنند که خوشبختانه موفق به انجام این کار نشده و به دست مأموران دستگیر شدند.

احدی با اشاره به نوع مواد مخدر کشف‌شده توسط نیروی انتظامی افزود: حشیش، شیشه و تریاک ازجمله مواد مخدرهایی بود که توسط نیروی انتظامی کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه افراد دستگیرشده به مقامات قضایی تحویل داده می‌شوند، تصریح کرد: در این عملیات ۱۵ نفر دستگیر و چهار ماشین ضبط شد که این افراد پس از طی مراحل قانونی به مقامات قضایی سپرده‌شده تا در مورد آنان تصمیم‌گیری شود.

Share