رییس اداره حفاظت محیط زیست رودبار خبر داد:

دستگیری شکارچی کل و بز در هرزویل منجیل

رامین حسن زاده اظهار کرد: یک شکارچی غیر مجاز که در زیستگاههای رودبار اقدام به شکار یک راس کل و بز نموده و لاشه آن را به محل مسکونی خود انتقال داده بود بعد از دریافت حکم دادستانی در منجیل دستگیر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، یک شکارچی غیر مجاز که در زیستگاههای رودبار اقدام به شکار یک راس کل و بز نموده و لاشه آن را به محل مسکونی خود انتقال داده بود بعد از دریافت حکم دادستانی در منجیل دستگیر شد.

در این عملیات که با حمایت دستگاه قضایی شهرستان و تحقیقات جامع اطلاعاتی با همکاری پلیس اطلاعات شهرستان رودبار صورت گرفت، بقایای لاشه یک راس بز کوهی شکار شده به همراه مقادیر زیادی مهمات غیر مجاز از منزل مسکونی این مجرم کشف و ضبط شد.

رامین حسن زاده، رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رودبار با اعلام این خبر گفت: بعد از دریافت گزارش در خصوص شکار یک راس کل و بز توسط یک شکارچی غیر مجاز در یکی از زیستگاههای این شهرستان، این اداره تحقیقات خود را در این زمینه آغاز کرد که بعد از اطمینان از صحت گزارش و جمع آوری اطلاعات لازم، با طرح درخواست اقدام به دریافت حکم دادستانی برای تفتیش منزل مسکونی متهمان کرد.

Share