فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه خبر داد

دستگیری سارقان سیم برق در آستانه‌اشرفیه

سرهنگ حمید محمدی‌نسب با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم برق در شهرستان آستانه‌اشرفیه که باعث قطع شدن برق در سطح منطقه شده بود، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه از دستگیری دو سارق سیم برق با اعتراف به ۱۲ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ “حمید محمدی‌نسب” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم برق در شهرستان آستانه‌اشرفیه که باعث قطع شدن برق در سطح منطقه شده بود، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با پیگیری سرنخ‌های به دست آمده دو متهم را در این پرونده‌ها شناسایی و با هماهنگی قضائی آنها را دستگیر کردند.

وی بیان داشت: متهمان ۲۵ و ۲۶ ساله در بررسی فنی پلیس به سرقت ۴۵۰ متر سیم برق طی ۱۲ فقره سرقت در آستانه‌اشرفیه اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آستانه‌اشرفیه در پایان با اشاره به اینکه متهمان با تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند از شهروندان خواست، ضمن توجه به هشدارهای پلیس هرگونه مورد مشکوک را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

Share