عصر جمعه اتفاق افتاد؛

حضور ۴ ساعته نمایندگان ویژه رئیس قوه قضاییه در بازداشتگاه‌های متهمان اغتشاشات

اسماعیلی رییس حوزه ریاست قوه قضاییه وسخنگوی دستگاه قضا به همراه القاصی مهر دادستان تهران به عنوان نمایندگان رییس قوه قضاییه از بازداشتگاه‌های متهمان اغتشاشات اخیر بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، در پی دستور آیت‌الله رئیسی و تشکیل کمیته ویژه در قوه قضایبه برای رسیدگی همه جانبه به موضوع طرح اصلاح مدیریت مصرف سوخت و مسائل رخ داده پس از اجرا شدن آن عصر امروز جمعه اسماعیلی رییس حوزه ریاست قوه قضاییه وسخنگوی دستگاه قضا به همراه القاصی مهر دادستان تهران به عنوان نمایندگان رییس قوه قضاییه از بازداشتگاه‌های متهمان اغتشاشات اخیر بازدید کرد.

سخنگوی قوه قضاییه در این بازدید ضمن گفتگوی چهره به چهره با تعدادی از متهمان در جریان علت بازداشت، نحوه بازداشت، فرایند تحقیق و بازجویی از زبان خود زندانیان و همچنین مسئولین بازداشتگاه قرار گرفت.

در این بازدید که در اجرای تدابیر رئیس قوه قضاییه صورت گرفت اسماعیلی بر تسریع در فرایند غربالگری زندانیان و اعمال نظارت‌های قانونی از ناحیه قضات ناظر زندان تاکید کرد.

در پایان این بازدید سخنگوی قوه قضاییه اشراف اطلاعاتی نهاد‌های امنیتی، جامعه اطلاعاتی کشور و کار جهادی وشبانه روزی ماموران و قضات را در خور تحسین دانست و گفت: با انجام کار‌های اطلاعاتی مستندات خوبی در مورد اشرار، خرابکاران، همچنین جریانات ضد انقلاب و دشمنان خارجی که تحریک، سازماندهی و هدایت آشوب‌ها را برعهده داشتند بدست امده است.

Share