آیت الله فلاحتی در شورای اداری بخش کوچصفهان:

ترامپ از عقل حداقلی برخوردار نیست | وفاق بین مسئولان بسیاری از کاغذبازی‌ها را از بین می‌برد

نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: دشمن در مورد افزایش نرخ بنزین شبیخون خطرناکی را تدارک دیده بود و بیداری مردم آن را خنثی کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا آیت الله رسول فلاحتی امروز در جلسه شورای اداری بخش کوچصفهان شهرستان رشت با اشاره به روایتی از امام علی(ع) مبنی براینکه شخص اهل مبارزه و جهاد همیشه بیدار است اظهار کرد: اکنون فرمایش امیرالمومنین علی(ع) در تمام لایه های زندگی به ویژه فرهنگ، اقتصاد و سیاست جامعه ساری و جاری است.

وی به فضای ایجاد شده مربوط به افزایش نرخ بنزین در کشور اشاره کرد و افزود: دشمن شبیخون خطرناکی را تدارک دیده بود و بیداری مردم آن را خنثی کرد.

امام جمعه رشت با بیان اینکه دشمن در بخش تخریب فرهنگی جامعه فعال است، تصریح کرد: می طلبد در بخش فرهنگی جامعه با هوشیاری کار کنیم.

آیت الله فلاحتی به تقابل تمام کفر در برابر جمهوری اسلامی به ویژه در عرصه اقتصاد، فرهنگ و سیاست اشاره کرد و گفت: دشمن بیشترین بودجه را برای مقابله با نظام اسلامی اختصاص داده است.
وی با اشاره به وجود مدیران توانمند بین مسئولان کشور، بیان کرد: نمی خواهیم خودزنی کنیم اما بخشی از مشکلات ایجاد شده در روزهای اخیر به دلیل بی تدبیری بعضی از متولیان بود.
نماینده ولی فقیه در گیلان به دشمنی آمریکا در مقابل ملت ایران اشاره کرد و افزود: رئیس جمهور کنونی آمریکا از عقل حداقلی برخوردار نیست و تاکنون ترامپ ۲۰ هزار دروغ به مردم آمریکا گفته است.
آیت الله فلاحتی، همدلی و هماهنگی بین متولیان در انجام امور را بسیار مهم دانست و خاطرنشان کرد: وفاق بین مسئولان کارساز است، بسیاری از کاغذبازی ها را از بین برده و موجب رشد هر منطقه ای می شود.
وی با اشاره به اینکه افزایش نرخ بنزین موجب نگرانی مردم شده است، اظهار کرد: نظارت جدی در کنترل قیمت ها توسط مولیان امر مهم است.
امام جمعه رشت به نزدیک شدن به انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: حضور حداکثری مردم برای تقویت نظام در انتخابات را از همه متولیان می خواهیم.
آیت الله فلاحتی با تاکید بر جلوگیری از تغییرکاربری اراضی کشاورزی، بیان کرد: هجوم بی رویه برای ویلاسازی از مشکلات گیلان است.
وی، خواستار تقویت جوانان کارآفرین در جامعه شد و گفت: در نظام اسلامی این مسئولان هستند که باید به دنبال جوانان بروند و امور را برای آنها تسهیل کنند.

۸۰ درصد راه روستایی کوچصفهان آسفالت شد

بخشدار کوچصفهان نیز در جلسه مذکور به جمعیت ۴۶ هزار و ۷۵۳ هزار نفری این بخش اشاره کرد و گفت: کوچصفهان یکی از بخش های پنجگانه شهرستان رشت است.
حبیب الله اخینه با بیان اینکه ۴۰ روستا در بخش کوچصفهان وجود دارد، تصریح کرد: ۸۰ درصد راه روستایی کوچصفهان آسفالت شده ضمن اینکه صددرصد روستاهای کوچصفهان گازرسانی شده است.
وی، خواستار اتصال خط انتقال آب شرب سنگر به کوچصفهان شد و بیان کرد: می طلبد آب شرب کوچصفهان به ویژه در روستاهای این بخش به طور جدی پیگیری شود.
حجت الاسلام احمد حکیمی گیلانی امام جمعه کوچصفهان نیز در جلسه مذکور با اشاره به وجود مردم ولایتمدار این بخش اظهار کرد: مردم کوچصفهان تعداد ۲۲۴ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کردند.
سعیدی کیا معاون سیاس، امنیتی و اجتماعی فرمانداری رشت نیز در جلسه مذکور به وجود ۵۲۴ حوزه انتخابیه در این شهرستان اشاره کرد و گفت: پایان سال جاری انتخابات مجلس شورای اسلامی را در پیش داریم بنابراین ستاد انتخابات شهرستان رشت فعال شده است.
آیت الله فلاحتی در سفر نیم روزه خود به کوچصفهان در گلزار شهدای این شهر حضور پیدا کرد و با نثار گل و قرائت فاتحه بر مزار شهیدان ادای احترام کرد.
دیدار با خانواده شهید عباس قنبری، بازدید از احداث پروژه چمن مصنوعی مجموعه ورزشی ۲۲ بهمن کوچصفهان و بازدید از شرکت نساجی پرتو از دیگر برنامه های امام جمعه رشت در سفر به کوچصفهان بود.

Share