آیت الله فلاحتی در شورای اداری صومعه سرا:

بیکاری و نرخ صفر فرزندآوری از معضلات استان است| اغتشاش‌ها در سایه بصیرت مردم و مسئولان مدیریت شد

نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: حضور میدانی مسئولان در کنترل و جلوگیری از افزایش نرخ کالا در جامعه تاثیرگذار است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا آیت الله رسول فلاحتی در جلسه شورای اداری شهرستان صومعه سرا با تبریک هفته بسیج اظهار کرد: همدلی بین مسئولان موجب تعالی هر منطقه می شود.
وی ادامه داد: تمام مسئولان در نظام اسلامی مسئولیت شرعی و قانونی دارند و باید پاسخگوی مشکلات و مطالبات مردم باشند.

امام جمعه رشت با بیان اینکه بعضی از کاغذبازی ها به دلیل نبود همدلی بین متولیان است، تصریح کرد: آنچه که موجب رشد جامعه و جلوگیری از هزینه های اضافه می شود، توجه به اولویت ها است.

آیت الله فلاحتی بر تشکیل اتاق اندیشه ورز در دستگاه های اجرایی تاکید کرد و افزود: ملت ولی نعمت ما هستند و مسئولان باید برای مردم کار کنند.

وی با اشاره به اینکه مسئول باید خود را خادم مردم بداند، بیان کرد: مسئولان باید حرف دل مردم را گوش کنند و گره گشایی داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در گیلان، خواستار حضور مسئولان در روستاها شد و اظهار کرد: حضور مسئولان در جامعه مردم را دلداده نظام می کند.

آیت الله فلاحتی با اشاره به اینکه بیکاری و نرخ صفر فرزندآوری ۲ معضل گیلان است، خاطرنشان کرد: وجود فارغ التحصیلان تحصیل کرده از معضلات استان است.

وی بر تربیت کارآفرین در جامعه تاکید کرد و یادآور شد خودباوری و اتکایی موجب تقویت تولید می شود.

امام جمعه رشت، اراضی کشاورزی را بستر مناسب برای تولید و اشتغال دانست و یادآور شد: مسئولان بستر تولید در روستاها را باید برای جوانان فراهم کنند.

آیت الله فلاحتی با اشاره به افزایش نرخ بنزین، بیان کرد: نظارت مسئولان در جلوگیری از افزایش نرخ کالا تاثیرگذار است.

وی، ضعف برق و آب شرب را دو معضل مناطق مختلف گیلان عنوان کرد و افزود: مسئولان با اولویت بندی مشکلات را با تدبیر برطرف کند.

آیت الله فلاحتی با اشاره به اغتشاش های اخیر در کشور، تصریح کرد: اغتشاش ها در سایه بصیرت مردم و مسئولان در کمترین زمان مدیریت شد.

نماینده ولی فقیه در گیلان بر تواضع مسئولان در مقابل مردم تاکید کرد و یادآور شد: حضور میدانی مسئولان در کنترل و جلوگیری از افزایش نرخ کالا تاثیرگذار است.

 

Share