پدر دانش آموز رودباری که مورد ضرب‌وشتم معلمش قرار گرفت؛

به پرونده ضرب‌وشتم پسرم رسیدگی نمی‌شود | محمدسجاد مجبور به ترک تحصیل شد

پدر دانش آموز رودباری در استان گیلان که اسفندماه سال گذشته توسط معلم‌اش مورد ضرب و شتم قرار گرفت، گفت: به پرونده پسرم هیچگونه رسیدگی نشده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایلنا، محمدعلی رستمی پدر محمدسجاد دانش آموز پایه ششم دبستان شهید حجت شمام رستم آباد رودبار در گیلان گفت: با گذشت  ۹ ماه از ماجرا ی ضرب و شتم پسرم در مدرسه، تاکنون کوچکترین برخوردی از سوی مسئولان آموزش و پرورش با معلم خاطی صورت نگرفته است.

وی با انتقاد از مسئولان وزارت آموزش و پرورش و پزشکی قانونی در مورد پرونده بلاتکلیفی ضرب و شتم فرزندش بر روی میز دادگاه شهرستان رودبار، افزود: چطور می شود وزیر آموزش و پرورش برای سیلی خوردن دانش آموزی توسط معلمی شخصا به موضوع ورود می‌کند و حکم تعلیق معلم خاطی را صادر می کند ولی درباره پرونده پسرم هچگونه واکنشی نشان نمی دهد.

پدر محمد سجاد با اشاره به اینکه پسرم به دلیل مشکلی که برایش پیش آمده مجبور به ترک تحصیل شده، گفت: محمد سجاد امسال به دلیل اتفاقی که برایش افتاد حاضر نشد به مدرسه برود و به شدت افسرده و گوشه گیر شده است.

وی با اشاره به اینکه چند بار به وزارت آموزش و پرورش مراجعه کرده‌ام ولی اجازه دیدار با وزیر را به من ندادند ،افزود: برای درمان پسرم  به رغم اینکه شرایط مالی خوبی ندارم تاکنون ۴۰ میلیون تومان هزینه کرده‌ام حتی وسایل خانه ام را فروخته و به دیگران مقروض شده ام، کم مانده کلیه‌ام را نیز بفروشم.

وی با انتقاد از پزشکی قانونی شهرستان رودبار اضافه کرد: جواب معاینه پزشکی پسرم از سوی مسئولان این اداره از روی عدالت نبود و من به آن اعترضم دارم اما با همه اینها هنوز نتوانستم مشکل ام را حل کنم.

Share