الیاس حضرتی: نگذاریم شکاف و زخم خانواده‌های آسیب دیده با نظام، بیشتر شود

به دیدن خانواده‌های کشته‌شدگان اعتراضات می‌رویم|همه معترضین را ضدانقلاب معرفی نکنیم

الیاس حضرتی، نماینده مردم تهران در مجلس گفت: در همین هفته ان‌شاءالله با جمعی از همکاران به بازدید خانواده‌های کشته شدگان در اعتراضات اخیر، می رویم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از برنا، «الیاس حضرتی»، نماینده مردم تهران و رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس درباره زمان بازدید از خانواده کشته شدگان اعتراضات اخیر گفت: یکشنبه هفته گذشته مجلس تعطیل بود، در همین هفته ان‌شاءالله با جمعی از همکاران به بازدید خانواده‌های کشته شدگان خواهیم رفت.

نماینده مردم تهران با تاکید بر اینکه نباید معترضین را ضدانقلاب و نظام معرفی کنیم، تصریح کرد: فضای کشور در شنبه گذشته که آن صحبت‌ها را انجام دادم به این صورت بود که همه فکر می‌کردند اینها ضد انقلابند. همه تلاش من این بود که بگویم اینها هم بچه‌های خودمان هستند. ما باید برویم آسیب، آنها را ترمیم کنیم و به زخم وارد شده آنها التیام دهیم. باید با آنهایی که دستگیر شدند با رافت اسلامی برخورد کنیم و به خانواده کشته‌شدگان سر بزنیم و دل جویی کنیم و نگذاریم این شکاف و این زخم، وسیع‌تر شود.

او اظهار کرد: یک تعدادی آدم‌های سازمان یافته و بخش کمی از آدم‌های شرور در این جریان، مسئله آفرینی کردند ولی بقیه آحاد ملت مشکلات اقتصادی و گرفتاری‌های اجتماعی دارند و بر اثر مشکلات وحشتناک اقتصادی آمدند، شعار دادند، اعتراض و راهپیمایی کردند و حتی شیشه شکاندند و ۲ جا را آتش زدند.

حضرتی با بیان اینکه به نظر من حکومت باید نسبت به این داستان با رافت و بزرگواری برخورد کند، گفت: اینها بچه‌های خودمان هستند. در داخل یک خانواده دو جوان یا دو بچه عصبانی شدند و شیشه‌ای شکسته شده، نباید اینها را به عنوان ضدنظام و ضدانقلاب و برانداز تلقی کنیم؛ به همین خاطر خواستم آن کمیته تشکیل شود و الحمدالله با دستور مقام معظم رهبری و با گزارشی که شورای امنیت ملی داد، فضا کلا به سمتی رفت که تعدادی از آنها را شهید تلقی کنند و بروند به خانواده‌هایش سر بزنند. خواست من برای کل حکومت فراگیر شد و آرزو داشتم همین طور شود.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی درباره نمایندگانی که او را در این بازدید همراهی خواهند کرد، توضیح داد: اسامی دوستانی که همراهی کنند را اعلام می‌کنیم و قطعا از فراکسیون امید هستند.

Share