در دهمین هفته مسابقات لیگ دسته دوم

برد شیرین خانگی شهرداری آستارا مقابل کارون اروند خرمشهر

تیم فوتبال شهرداری آستارا در پنجمین بازی خانگی در دهمین هفته مسابقات لیگ دسته دوم کشور، در یک دیدار نفس گیر با نتیجه دو بر یک کارون اروند خرمشهر را شکست داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا تیم فوتبال شهرداری آستارا در پنجمین بازی خانگی در دهمین هفته مسابقات لیگ دسته دوم کشور، در یک دیدار نفس گیر با نتیجه دو بر یک کارون اروند خرمشهر را شکست داد.

این دیدار عصر یکشنبه در ورزشگاه وحدت آستارا با حضور بیش از هفت هزار نفر ترتیب یافت و گل های تیم شهرداری را ابراهیم بزرگی در دقیقه ۶ و سید علی یجیی زاده در دقیقه ۱۳ و گل خرمشهر را علی جراح در دقیقه ۲۱ ثمر رساند.

برای شهرداری آستارا در این دیدار آیدین مسعودی، احمد آهی، معین تقوی، فرشاد ایمان پور، پویا عزیزپور، حسین آفرین زاد، مهرگان گلبرگ، مبین رضا پور، ابراهیم بزرگی، سید علی یحی زاده و پژمان ثباتی به میدان رفتند.

تیم فوتبال شهرداری آستارا با این نتیجه در جدول مسابقات لیگ دسته دوم با شش برد و یک مساوی و سه شکست، ۱۹ امتیازی شده و با تفاضل کمتر در جایگاه سومی ایستاد و در هفته یازدهم روز یکشنبه دهم آذر، مهمان تیم آوالان کامیاران خواهد بود.

باشگاه فوتبال شهرداری آستارا برای حضور موفق در لیگ دسته دوم کشور، با حسن اشجاری بازیکن سابق تیم ملی به عنوان سرمربی، قرارداد همکاری بسته است.

در مسابقات لیگ دسته دوم کشور، ۲۸ تیم در قالب ۲ گروه ۱۴ تیمی رقابت می کنند و شهرداری آستارا برای نخستین بار در این رقابت ها حضور دارد.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و مرز جمهوری آذربایجان واقع و سه هزار و ۵۰۰ ورزشکار در آن ساماندهی شده است.

Share