سرپرست پليس راهور گيلان خبر داد:

برخورد ۳ خودرو در لاهیجان ۵ مجروح برجا گذاشت | راننده خاطی فرار کرد!

سرهنگ امیر طالبی، سرپرست پلیس راهور گیلان از برخورد ۳ دستگاه خودرو سواری در شهر لاهیجان و مجروح شدن ۵ تن در این حادثه خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سرپرست پلیس راهور گیلان از برخورد ۳ دستگاه خودرو سواری در شهر لاهیجان و مجروح شدن ۵ تن در این حادثه خبر داد.

سرهنگ امیر طالبی در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع تصادف در خیابان امام خمینی (ره) شهرستان لاهیجان، بلافاصله ماموران پلیس راهور به محل حادثه اعزام شدند.

این مقام انتظامی افزود: پس از حضور پلیس و تیم‌های امدادی در محل حادثه مشخص شد، یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ حین تردد در محل اعلامی به دلیل از دست دادن کنترل وسیله نقلیه با یک دستگاه خودرو پژو ۲۰۶ برخورد و سبب انحراف این خودرو و در ادامه منجر به برخورد پژو ۲۰۶ با یک دستگاه سواری پراید شده است.

وی با اشاره به اینکه راننده پژو ۴۰۵ که خاطی بود بلافاصله بعد از تصادف فرار کرد ادامه داد: در این حادثه ۵ نفر از سرنشینان دو خودرو پژو ۲۰۶ و پراید که همگی خانم بودند مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.

سرهنگ طالبی تصریح کرد: علت حادثه از سوی کارشناسان عدم توانایی راننده پژو ۴۰۵ در کنترل وسیله نقلیه به دلیل تخطی از سرعت مطمئنه اعلام شده است.

سرپرست پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان در پایان گفت: تحقیقات برای شناسایی و دستگیری راننده فراری ادامه دارد.

Share