به جهت لزوم آشنایی دانش‌آموزان با روش تصفیه آب صورت گرفت؛

بازدید دانش آموزان مدرسه تیزهوشان از تصفیه‌خانه بزرگ آب گیلان

با توجه به لزوم آشنایی شهروندان به ویژه دانش آموزان با روش تصفیه آب به جهت آگاهی از نحوه تولید آب آشامیدنی و بهداشتی و چگونگی عرضه به مشترکین، ۱۲۲ تن از دانش آموزان مدرسه دخترانه تیزهوشان یکان از تصفیه خانه بزرگ آب گیلان بازدید کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، ۱۲۲ تن از دانش آموزان مدرسه دخترانه تیزهوشان یکان از تصفیه خانه بزرگ آب گیلان بازدید کردند.

بنا به این گزارش با توجه به لزوم آشنایی شهروندان به ویژه دانش آموزان با روش تصفیه آب به جهت آگاهی از نحوه تولید آب آشامیدنی و بهداشتی و چگونگی عرضه به مشترکین، کارشناسان تصفیه خانه بزرگ آب گیلان با استقبال از بازدید کنندگان ضمن تشریح روند تصفیه آب پاسخگوی سئوالات آنان پیرامون چگونگی رعایت نکات بهداشتی در امر تصفیه آب و نحوه میکروب زدایی و انجام آزمایشات مورد نیاز بودند.

گفتنی است در این بازدید ۱۲۲ تن از دانش آموزان مدرسه دخترانه تیزهوشان یکان به همراه دبیران شیمی و محیط زیست حضور داشتند و ضمن مشاهده تلاش و زحمات پرسنل ساعی و سخت کوش این تصفیه خانه در تأمین آب شرب بهداشتی و سالم، در بازدید از قسمتهای مختلف تصفیه خانه پروسه تصفیه آب و روند اجرای آن توسط کارشناسان برای بازدید کنندگان شرح داده شد.

Share