یادداشت / محمود باقری خطیبانی

انتخابات مجلس و اهمیت آن

کرسی نمایندگی مجلس را باید بدست شخصیت های آزمون داده ای داد که مردمی، عدالت طلب و ضدفساد هستند.

محمود باقری خطیبانی؛

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، نزدیک است. از ۱۱ آذر ثبت نام نامزدها آغاز شده است و جنب و جوشی در بین مروم در حال شکل گیری است. اهمیت و حساسیت این دوره از انتخابات بر هیچ کس پوشیده نیست. ملت ایران در شرایطى به استقبال یازدهمین دوره انتخابات مجلس شوراى اسلامى مى رود که عوامل و مسائل متعددى در داخل و خارج کشور، اهمیت و حساسیت این انتخابات را تشدید کرده است. در بعد داخلى، گام بلندى که نظام برای انجام اصلاحات اقتصادی و حمایت از تولید ملی برداشته است، نیازمند درایت، پی گیری و نظارت و اعمال حساسیت های بیشتر در راستاى حل مشکلات مردم و جامعه است. در بعد خارجى نیز جمهوری اسلامی ایران، در شرایط حساسی به سر می برد. تحولات و جنبش های مردمی در خاورمیانه و نقش الهام بخش انقلاب اسلامی در این تحولات و تلاش آمریکا و غرب و هم پیمانان منطقه ای آن برای مهندسی تحولات منطقه ای و نیز مباحث مربوط به انرژی هسته ای و فشار اقتصادی و تحریم های ظالمانه غرب علیه جمهوری اسلامی و … ایجاب مى کند که اولا حضور مردم در صحنه انتخابات، بسیار چشم گیر و پررنگ باشد تا پشتوانه هاى مردمى نظام بیش از پیش تقویت شود و در ثانی نمایندگانی انتخاب شوند که با درک این تحولات، قدرت تامین انتظارات ملی را داشته باشند.
کرسی نمایندگی مجلس را باید بدست شخصیت های آزمون داده ای داد که مردمی، عدالت طلب و ضدفساد هستند و در دفاع از حقوق مشروع و قانونی مردم پیشگامند. نتیجه انتخاب مردم در قانون گذاری، سیاست گذاری و تحقق برنامه های توسعه کشور و شایسته گزینی و شایسته سالاری تجلی می یابد. بکوشیم در انتخاب مان دقیق باشیم.

 

پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا: انتشار مطالب خبری و یادداشت های دریافتی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

Share