افراد در هر مقام، لباس و جایگاهی که هستند باید به حق خودشان قانع و قانون مدار باشند

اعتراض حضرتی به ثبت‌نام خارج از نوبت قالیباف

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و داوطلب انتخابات، گفت: افراد در هر مقام، لباس و جایگاهی که هستند باید به حق خودشان قانع و قانون‌مدار باشند و نوبت را رعایت کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایرنا، پس از حضور «محمدباقر قالیباف» در ستاد مرکزی وزارت کشور برای نام‌نویسی در انتخابات مجلس پیش رو که بدون رعایت نوبت و به صورت ویژه صورت گرفت، اعتراضاتی از سوی برخی دیگر از نامزدهای انتخابات مجلس صورت گرفت.

در همین راستا الیاس حضرتی، نماینده مردم تهران در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: افراد در هر مقام، لباس و جایگاهی که هستند باید به حق خودشان قانع و قانون مدار باشند و سلسله مراتب نوبت را رعایت کنند.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در ادامه خاطر نشان کرد: تمام افرادی که امروز-شنبه- به وزارت کشور آمده اند شخصیت‌های محترمی هستند. همه این افراد مسئولیتی دارند، یا به هر حال در زندگی خود مشغولیت‌های مهمی دارند. برخی در میان این افراد از نمایندگان فعلی مجلس گرفته تا نمایندگان ادوار، وزرای سابق، مدیران و استانداران سابق حضور دارند. همچنین شخصیت‌هایی که برای مجلس خبرگان حضور پیدا کرده‌اند در کنار شخصیت های فرهیخته و تحصیلکرده‌ای که احساس کرده‌اند برای خدمت در سنگر مجلس مناسب هستند، همگی امروز در وزارت کشور ساعت های طولانی در صف منتظر بودند و این که فردی خارج از نوبت برای ثبت نام وارد سالن می شود، خارج شئون است.

وی تاکید کرد: متاسفانه این که وزارت کشور ورود فردی خارج از نوبت را می پذیرد سوال‌برانگیز است.

حضرتی با اظهار تاسف از وقوع چنین رفتار تبعیض آمیزی، تاکید کرد: رعایت حقوق مدنی توسط شخصیت‌ها، نشانه این است که آیا در سطح جامعه یا قدرت از جمله در مسئولیت نمایندگی مردم می توانیم، همراه و همدوش مردم حرکت کنیم یا خیر؟

Share