آن‌هایی که اطلاعات نادرست دادند، عذرخواهی کنند

اطلاعیه فدراسیون فوتبال درباره قرارداد ویلموتس

افرادی که در روز‌های اخیر اطلاعات نادرست درباره مبلغ قرارداد مارک ویلموتس ارائه دادند، به صورت رسمی از مردم پوزش بطلبند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا روابط عمومی فدراسیون فوتبال توضیحاتی را درباره قرارداد مارک ویلموتس ارائه کرد.

بر این اساس موارد ذیل درباره قرارداد ویلموتس به اطلاع عموم می‌رسد؛

۱. کل دستمزد کادر مربیان خارجی تیم ملی چه در زمان آقای کی روش و چه آقای ویلموتس از محل عواید فیفا که جهت توسعه فوتبال پرداخت می‌شود پرداخت شده و ارتباطی با منابع داخلی نداشته و ندارد.
در موضوع قرارداد اخیر هم همانطور که بار‌ها اعلام شد با توجه به تحریم‌های ظالمانه و مشکل انتقال پول از حساب فیفا با تایید ستاد محترم تحریم استقراض انجام گرفته است.

۲. برای اولین بار در قرارداد‌های مشابه با آقای ویلموتس غرامت فسخ قرارداد صرفا سه ماه حقوق ماهیانه توسط طرفین تعیین شد که این موضوع در حال مذاکره است؛ لذا تفسیر‌های صورت گرفته از این موضوع و مبالغ طرح شده در سطح افکار عمومی کذب محض است.

۳. ویلموتس که جامعه فوتبال او را معمار نسل طلایی فوتبال بلژیک می‌دانند، با حضور در ۴ جام جهانی در آخرین رتبه بندی فدراسیون تاریخ و آمار در رتبه نوزدهم بهترین مربیان جهان قرار گرفت.

۴. نتایج اخذ شده دور از انتظار و مشکلات مربوط به انتقال وجه از دلایل عمده قطع همکاری بوده و در نهایت به جهت هدف گذاری اولیه در صعود تیم ملی به عنوان تیم نخست گروه انجام گرفت.
بی شک، منافع ورزش و فوتبال کشورمان در این تصمیم مورد تاکید بوده و موضوع جابجایی هرگز رزومه و توانایی‌های یک مربی را زیر سوال نمی‌برد.

۵. اصل قرارداد به تاریخ ۲۱ آذر برای ریاست محترم کمیسیون فرهنگی مجلس، دیوان محترم محاسبات، بازرسی محترم کل کشور و حراست محترم وزارت ورزش و جوانان ارسال شده است.

۶. در قرارداد منعقده و برخلاف قرارداد مشابه قبلی، فدراسیون مالیات نمی‌پردازد.

۷. با توجه به مصوبه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال، شایسته است افرادی که در روز‌های اخیر و در هر جایگاهی اطلاعات نادرست در این باره به افکار عمومی ارائه دادند و در رسانه ملی مبلغ قرارداد را ۳ میلیون دلار و خسارت آن را ۳ میلیون دلار عنوان کردند، از رفتار غیر حرفه‌ای خود به صورت رسمی از مردم پوزش بطلبند.

Share