لاهوتی در گفتگو با دیارمیرزا خبر داد:

استیضاح وزیر کشور در دستور کار مجلس | وزرای نفت و آموزش و پرورش استیضاح نمی‌شوند

لاهوتی با بیان اینکه استیضاح وزرای نفت و آموزش و پرورش شکل نمی‌گیرد، تصریح کرد: استیضاح دکتر رحمانی‌فضلی عصر روز دوشنبه در کمیسیون شوراها مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد و سپس وزیر کشور برای استیضاح در صحن مجلس حاضر خواهد شد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مهرداد بائوج لاهوتی نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با دیارمیرزا اظهار کرد: استیضاح وزیر کشور در دستور کار روز دوشنبه مجلس شورای اسلامی است.

وی با بیان اینکه استیضاح وزرای نفت و آموزش و پرورش شکل نمی‌گیرد، تصریح کرد: استیضاح دکتر رحمانی‌فضلی عصر روز دوشنبه در کمیسیون شوراها مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد و سپس وزیر کشور برای استیضاح در صحن مجلس حاضر خواهد شد.

نماینده مردم لنگرود در مجلس، استیضاح را حق قانونی نمایندگان دانست و افزود: باید وزیر کشور در خصوص حوادث اخیر کشور در مجلس پاسخگو باشد.

لاهوتی در خصوص مشارکت مردم در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی که در دوم اسفندماه برگزار می‌شود نیز گفت: مشارکت مردم در انتخابات دوم اسفند ۹۸ بیش از دوره‌های گذشته خواهد بود زیرا مردم اصل نظام و انقلاب را دوست دارند و دنیا در این راستا مات و مبهوت مانده است.

Share