ارزان ترین هتل های شمال ایران

اگر به دنبال ارزان ترین هتل های شمال ایران می گردید، همینجا توقف کنید. جااینجاس لیستی از هتل های ارزان شمال را برای اقامت ارزان شما گردآوری کرده است.

شهرهای شمالی ایران به واسطه جنگل های سبز و دریای آبی خزر که از گیلان تا مازندران گسترده شده اند، همواره و در هر فصلی از سال میزبان گردشگران هستند. بی دلیل نیست که در هر گوشه ای از این پهنه سرسبز می توان انواع و اقسام اقامتگاه از هتل و هتل آپارتمان تا ویلا و مهمانسرا و اقامتگاه بومگردی را دید. اینکه بخواهید در یک هتل بمانید یا ویلا و اینکه سقف یک هتل چند‌ستاره بالای سرتان باشد یا یک هتل ارزان و خوب؛ انتخاب شماست. اگر به دنبال ارزان ترین هتل های شمال ایران می گردید، همینجا توقف کنید. جااینجاس لیستی از هتل های ارزان شمال را برای اقامت ارزان شما گردآوری کرده است.

هتل نوید ساری

لیست ارزان ترین هتل های شمال ایران-بخش اول را با یک هتل چهارستاره اما ارزان در ساری شروع می کنیم: هتل نوید. هتل نوید که شش طبقه و ۶۶ اتاق یک تا چهار تخته دارد؛ به راستی نوید اقامتی خوش را به شما می دهد. پنجره اتاق ها به جنگل یا خیابان باز می شوند و در آنها هر امکاناتی که بخواهید، تعبیه شده است. برای مثال هم می توان به حمام و لوازم بهداشتی، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، صبحانه رایگان، تلویزیون، مینی بار، روم سرویس، سیستم تهویه مطبوع و سرمایش و گرمایش اشاره کرد.

از دیگر خدمات هتل نوید ساری باید به پارکینگ، رستوران، تاکسی سرویس، خشکشویی، خدمات خانه داری و خدمات ویژه معلولین اشاره کرد. ضمن اینکه امکانات تفریحی مانند استخر، سونا، جکوزی و سالن بیلیارد هم در این هتل تهیه شده است. هتل نوید تا فرودگاه ساری و پایانه اتوبوسرانی شهر کمتر از نیم ساعت فاصله دارد.

هتل نارنج ساری

یکی دیگر از هتل های ارزان ساری، هتل سه ستاره نارنج است که در نزدیکی ساحل زیبای فرح آباد ساخته شده است. هتل نارنج سه طبقه است و ۳۳ باب اتاق و سوئیت دارد. پس برای سفر خانوادگی خود هم می توانید روی این هتل حساب کنید. به علاوه امکانات هتل اعم از رستوران، پارکینگ، خشکشویی و تاکسی سرویس و حمام، تلفن، تلویزیون، اینترنت، مینی بار، سرویس بهداشتی فرنگی، روم سرویس، سیستم تهویه مطبوع و گرمایش و سرمایش اقامت راحتی را برای شما رقم می زنند. هتل نارنج ساری تا فرودگاه، پایانه اتوبوسرانی و راه آهن کمتر از ۴۰ دقیقه فاصله دارد. اگر این هتل را برای اقامت مناسب تشخیص می دهید، می توانید اطلاعات بیشتر راجع به جزئیات قیمت را در جااینجاس مشاهده کرده و سپس رزرو کنید.

ترفندهایی برای به تأخیر انداختن چک اوت هتل

هتل المپیک آمل

۷۱ کیلومتر دورتر از ساری هتل سه ستاره المپیک در شهر زیبای آمل و کیلومتر ۵ جاده آمل به تهران قرار گرفته است. این هتل سه طبقه با ۲۹ باب اتاق و سوئیت های مجلل خود یک اقامت ارزان اما راحت را برای شما تدارک دیده است. خوشبختانه هتل المپیک رستوران، پارکینگ، سونا، جکوزی، سالن بیلیارد، سالن ورزشی، کافی شاپ و چایخانه سنتی هم دارد و این یعنی حتی داخل هتل هم می توانید تفریح کنید. امکانات اتاق ها و سوئیت های هتل المپیک نیز شامل حمام و لوازم بهداشتی، مینی بار، یخچال، روم سرویس، آب رایگان داخل یخچال، تلفن، تلویزیون، اینترنت و سیستم تهویه مطبوع می شود.

اگر ترفندهای بالا موفقیت آمیز نبودند، چه؟

هتل نگین بابل

نگین هتل تک ستاره بابل است که روی تپه قرار گرفته است. پنجره اتاق ها را که باز کنید، چشم هایتان به زیبایی های دشت ها و شالیزارهای سبز و باغ های مرکبات روشن می شود. این هتل چهار طبقه، ۱۵ اتاق دوتخته و سه تخته دارد که به تلفن، تلویزیون، سیستم گرمایش و سرمایش و تهویه مطبوع، صبحانه، یخچال و آب رایگان، چای ساز، حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی مجهز هستند.

هتل نگین بابل رستوران ندارد؛ اما پارکینگ، فضای سبز، نمازخانه، تاکسی سرویس و خدمات پزشکی دارد. اگر اقامت در این هتل را انتخاب کرده اید، باید بدانید که از این هتل تا دریاچه سد البرز، پارک جنگلی چای باغ و بابل رود دسترسی آسانی وجود دارد.

هتل شوکا بابلسر

از بابل به شهر ساحلی بابلسر و یکی از ارزان ترین هتل های این شهر می رویم: هتل دوستاره شوکا. هتل شوکا دو طبقه و ۱۶ اتاق یک تخته و دوتخته دبل و توئین دارد و نمای بیرونی آن زیبا و چشم نواز است. در اتاق های این هتل تلویزیون، تلفن، حمام و لوازم بهداشتی، کمد لباس، سرویس بهداشتی فرنگی و یخچال وجود دارد. خشکشویی، پارکینگ روباز، رستوران، تاکسی سرویس و نمازخانه از دیگر تسهیلات هتل به شمار می روند. از هتل شوکا به جاذبه هایی چون تالاب، باغ پرندگان، پارک ساحلی لاله و بازار بزرگ ماهی فروشان فریدونکنار حداکثر ۱۶ دقیقه فاصله خواهید داشت.

هتل آپارتمان کاسنیک ولشت چالوس

در مسیر جاده زیبای تهران به چالوس، ۵ کیلومتر بعد از مرزن آباد یک هتل آپارتمان تک ستاره و ارزان اما زیبا و مجهز قرار گرفته است. هتل آپارتمان کاسنیک ولشت ۱۳ باب سوئیت و آپارتمان دارد که به آشپزخانه، یخچال، مبلمان، تلویزیون، کمد لباس، حمام و لوازم بهداشتی، تلفن، سیستم سرمایش و گرمایش، رخت آویز، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی و مینی بار مجهز شده اند. سفره خانه سنتی، چایخانه سنتی، رستوران و کافی شاپ هتل آماده پذیرایی از مهمانان هستند.

اگر ترفندهای بالا موفقیت آمیز نبودند، چه؟

هتل آپارتمان کاسنیک یک دنیا امکانات تفریحی شامل آلاچیق، باغچه آب نما، باربیکیو، اتاق فوتبال دستی، زمین بدمینتون و استخر ماهیگیری و خدمات مانند پارکینگ، تاکسی سرویس و فروشگاه صنایع دستی دارد. از همه اینها که بگذریم، قرار گرفتن هتل در میانه زیبایی هایی چون کوه های البرز، جنگل های سرو، شهرهای چالوس، نمک آبرود و کلاردشت خیلی ها را برای اقامت در این هتل آپارتمان وسوسه می کند.

هتل آپارتمان کوشال چالوس

هتل آپارتمان کوشال یکی دیگر از هتل های ارزان چالوس است. این هتل سه ستاره با ۵ طبقه و ۶۸ باب اتاق و آپارتمان بهترین گزینه برای سفرهای خانوادگی به شمار می رود. علاوه بر دسترسی راحت به ساحل دریای خزر، بازار و مراکز تجاری؛ امکانات هتل هم مزیت بزرگی برای آن به شمار می رود. مثلا اتاق ها تلفن، تلویزیون، حمام و لوازم بهداشتی، آشپزخانه، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، صندوق امانات و مینی بار دارند. یک مجموعه کامل از تسهیلات رفاهی هم در خود هتل وجود دارد؛ از تاکسی سرویس، خدمات تهیه بلیط، پارکینگ و تهیه اتوموبیل بدون راننده تا صرافی، رستوران، کافی شاپ، چایخانه سنتی، زمین ورزشی و اتاق بازی.

هتل آپارتمان صدرا تنکابن

صدرا یک هتل آپارتمان سه ستاره است که در کریم آباد تنکابن قرار گرفته است. این هتل ساحلی که ۴۳ باب اتاق، سوئیت و آپارتمان دارد هم برای اقامت های انفرادی و هم خانوادگی مناسب است. امکانات موجود در واحدها و خود هتل یک مزیت بزرگ برای مهمانان به شمار می آید. از جمله این امکانات نیز می توان به تلویزیون، تلفن، حمام و لوازم بهداشتی، اینترنت، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، صبحانه، آشپزخانه و مینی بار و پارکینگ، خشکشویی، کتابخانه، نمازخانه و کافی شاپ اشاره کرد. یک مزیت دیگر اقامت در هتل صدرا تنکابن، دسترسی به مکان های مهم است. برای مثال تا هتل قدیم رامسر، تله کابین نمک آبرود،، بوستان جنگلی صفارود و روستای سرولات فقط یک ساعت زمان نیاز دارید.

هتل بزرگ ارمیا رامسر(ملکشاه سابق)

هتل سه ستاره ارمیا رامسر با توجه به امکانات و موقعیت مکانی اش یکی از ارزان ترین هتل های شمال ایران به شمار می رود. این هتل سه طبقه ۶۷ باب اتاق و سوئیت دارد که به تلفن، تلویزیون، اینترنت، یخچال و آب رایگان، مینی بار، حمام و لوازم بهداشتی و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی مجهز شده اند. خشکشویی، خدمات تهیه بلیط، پارک کودک، تاکسی سرویس، سالن بیلیارد، پارکینگ و رستوران هم از خدمات عمومی هتل به شمار می روند. این نکته را هم باید اضافه کرد که هتل بزرگ ارمیا تا آبگرم معدنی و تله کابین رامسر تنها ۱۰ کیلومتر فاصله دارد.

اگر ترفندهای بالا موفقیت آمیز نبودند، چه؟

هتل آپارتمان نیستان رامسر

رامسر یک هتل ارزان دیگر هم دارد؛ هتل آپارتمان سه ستاره نیستان که سه طبقه و ۲۳ باب سوئیت مجهز دارد. از امکانات هتل نیستان می توان به روم سرویس، صبحانه، یخچال، مبلمان، دراور، آشپزخانه، تلفن و تلویزیون اشاره کرد. پارکینگ، خدمات تهیه بلیط، خدمات خانه داری و فضای سبز هم از دیگر امکانات موجود در این هتل به شمار می روند. دیگر مزیت اقامت در هتل آپارتمان نیستان فاصله نزدیک با جاذبه های دیدنی مانند تله کابین رامسر، روستای سرولات، بوستان جنگلی صفارود و موزه تماشاگه خزر است.

شما می توانید هر هتلی را با هر قیمتی که مورد نظرتان است، در جااینجاس رزرو کرده و واچر آنی دریافت کنید. برای تسریع و تسهیل در پروسه رزرو هتل شمال، تنها کافیست از فیلترهای جستجویی که این سایت در اختیار شما قرار داده استفاده کنید. به علاوه سایت هتل های شهرهای مهم با قیمت مناسب را دسته بندی کرده است؛ هتل های مشهد قیمت مناسب، هتل های کیش قیمت مناسب، هتل های تهران قیمت مناسب و هتل های اصفهان قیمت مناسب از آن جمله اند.

Share