ذاکری، رئیس کمیسیون بهداشت شورا:

آیا می دانید که خروج ذرات آهن چقدر هزینه دارد؟!| بیشترین برنامه را برای آموزش تفکیک از مبداء بگذاریم

رئیس کمیسیون بهداشت ادامه داد: آیا می دانیم که خروج ذرات آهن چقدر هزینه دارد؟! پس از این ما باید دنبال این برویم که ماهانه مبالغ سنگینی را برای تهیه اکسید آهن پرداخت کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا بهراد ذاکری عضو شورای اسلامی شهر رشت در یکصد و هجدهمین جلسه فوق العاده شورا، ضمن تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطه معصومه (س)، با تبریک فرارسیدن روز دانشجو ابراز امیدواری کرد که در هیچ جای کشور داشنجوی ستاره دار یا دانشجویی که بخاطر عقیده خود نتواند ادامه تحصیل بدهد وجود نداشته باشد.

وی در بحث شیرابه سراوان، گفت: به من میگویند پروژه ای داریم که سه لیتر بر ثانیه شیرابه را تصفیه میکند، این خوب است، می‌پرسیم که آیا قابلیت افزایش دارد و می گویند بله. این بسیار خوب است اما اگر همین را به یک آدم محیط زیستی بگویید، میگوید نحوه تصفیه، باقی مانده تصفیه و… به چه شکل است؟!
رئیس کمیسیون بهداشت ادامه داد: آیا می دانیم که خروج ذرات آهن چقدر هزینه دارد؟! پس از این ما باید دنبال این برویم که ماهانه مبالغ سنگینی را برای تهیه اکسید آهن پرداخت کنیم.
ذاکری افزود: ما چرا باید دنبال موضوعاتی برویم که مدعی هستند اختراع است و نمی توانند به ما اطلاعاتش را بدهند. این یک بحث علمی است که گفته می شود گواهی ثبت اختراع نیز ندارد.
وی تاکید کرد: راه درست این است که بیشترین برنامه خود را برای آموزش تفکیک از مبداء بگذاریم. متاسفانه مسئولین هرچه میگویند در نهایت به زباله سوز ختم می شود. زباله سوز برای زباله خشک است نه زباله تر! ما بیشترین زباله تولیدی در شهرمان زباله تر است و اصلاً منطقی نیست.
عضو شورای شهر رشت در خصوص ساماندهی رودخانه ها، گفت: ما هرچقدر پول هم داشته باشیم بازهم به نتیجه نخواهیم رسید زیرا مطالعات علمی لازم را نداریم. بنده هنوز نمی دانم که میزان آلودگی نقطه ای رودخانه های ما چقدر است؟ مسئول رودخانه های ما شهرداری نیست. آب و فاضلاب امروز کجاست؟
Share