4 امتیاز از 3 بازی حاصل کار تیم‌های گیلانی

پیروزی سپیدرود رشت، تساوی داماش گیلان و شکست مجدد ملوان بندرانزلی

از هفته دهم لیگ دسته اول فوتبال کشور(لیگ آزادگان) سه تیم گیلانی سپیدرود رشت، داماش گیلان و ملوان بندرانزلی به مصاف حریفان خود رفتند که یک پیروزی، یک تساوی و یک شکست حاصل این بازی‌ها برای استان گیلان بود.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، از هفته دهم لیگ دسته اول فوتبال کشور(لیگ آزادگان) سه تیم گیلانی سپیدرود رشت، داماش گیلان و ملوان بندرانزلی به مصاف حریفان خود رفتند که یک پیروزی، یک تساوی و یک شکست حاصل این بازی‌ها برای استان گیلان بود.

پیروزی خانگی سپیدرود رشت

دو تیم سپیدرود رشت و قشقایی شیراز در ورزشگاه سردار جنگل شهر رشت به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی در انتها با پیروزی نماینده گیلان در لیگ دسته اول به پایان رسید.

سید مهدی اسلامی، میثم فردوسی، مهیار نوری، احسان پیرهادی، محمدرضا زینال خیری، امید سام کن، مجتبی محبوب مجاز (امیرحسین اسکندری)، نوید حیدری، محمد دادرسی (محمود خمیسی)، امیر تیزرو، جواد آقایی پور (رضا عاشوری) در این دیدار برای سپیدرود به میدان رفتند.

همچنین مسلم حق شناس، آرام عباسی، علی حسامی (حسین حیدری)، پوریا زارع، مجید ایوبی، علی مصلح نژاد، محمدجواد عباسی، سعید زارع، حسین عباسی، مرتضی سنجانکی (سید عرفان عموزاده)، محمد غلامی (سهیل فداکار) برای قشقایی شیراز بازی کردند.

در این دیدار احسان پیرهادی در دقیقه ۳۳ و مهیار نوری در دقیقه ۷۸ برای سپیدرود همچنین محمدجواد عباسی در دقیقه ۷۳ برای قشقایی گلزنی کردند.

تساوی داماش گیلان در ساوه

در بازی دیگر لیگ دسته اول فوتبال کشور دو تیم خوشه طلایی ساوه و داماش گیلان در ورزشگاه شهید چمران ساوه به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی در پایان بدون گل به پایان رسید.

ایمان صادقی، آزاد جعفرزاده، محمد مختاری، سینا شاه عباسی، بهتاش میثاقیان (سید کاظم رحمانی)، محمد رستمی، مهدی نظر محمد پناه، میلاد صفایی، میعاد یزدانی (سید سجاد موسوی)، سعید طالبی (میثم میرپسندیده) و سعید باقرپسند در این دیدار برای داماش به میدان رفتند.

همچنین وحید عزیزی، بهزاد داودی، حسن مرادی فرد، علی مغنمیان، ابوطالب قنبری (محمد خلیلی)، اصغر نصیری، رسول ناصر بخت، محمد چهارمحالی، سجاد اژدر، اکبر صغیری و احسان پورشیخعلی (امیرمحمد عبادزاده) برای خوشه طلایی بازی کردند.

شکست مجدد ملوان بندرانزلی

همچنین ملوان بندرانزلی دیگر نماینده استان گیلان در لیگ دسته اول فوتبال کشور میهمان بادران تهران بود که این بازی در پایان با نتیجه یک بر صفر به سود بادران به پایان رسید.

تک گل این بازی را کیوان امرایی در دقیقه ۹۴ بازی برای بادران تهران به ثمر رساند.

به گزارش دیارمیرزا، در هفته یازدهم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور(لیگ آزادگان) داماش گیلان روز دوشنبه (۱۳ آبان) در رشت به مصاف استقلال خوزستان خواهد رفت همچنین ملوان بندرانزلی و سپیدرود رشت روز سه‌شنبه (۱۴ آبان) باید در ورزشگاه تختی انزلی با یکدیگر مسابقه دهند.

 

Share