مصطفی حاجتی: باشگاه در شرایط اسفباری به سر می‌برد

وضعیت تیم فوتبال شهرداری فومن حاد است | شرایط ادامه همکاری با تیم فراهم نیست

مربی تیم فوتبال شهرداری فومن با بیان اینکه شرایط این تیم حاد است، گفت: ۱۲ بازیکن در لیست بزرگ‌سالان شهرداری فومن موفق به عقد قرارداد شدند و برای دیدار هفته هشتم با کمبود نفرات مواجه هستیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مصطفی حاجتی با بیان اینکه وضعیت تیم فوتبال شهرداری فومن حاد است، اظهار کرد: مسؤولین شهری از زیر بار مسؤولیت در قبال تیم فومنی شانه خاله می‌کنند و شرایط بغرنجی در تیم حکم‌فرماست.

وی با اشاره به اینکه تنها ۱۲ بازیکن در لیست بزرگ‌سالان شهرداری فومن موفق به عقد قرارداد شدند، گفت: هر باشگاه مجاز به ثبت قرارداد ۴۵ بازیکن است ولی به دلیل برخی بدهی‌ها و شکایت طلبکاران، تیم فومنی از ثبت قرارداد بازیکنان جدید بی‌نصیب مانده است.

مربی تیم شهرداری فومن وضعیت شهرداری فومن برای مصاف هفته هشتم بحرانی دانست و افزود: چهار بازیکن تیممان دچار مصدومیت شده و یک محروم داریم، برای دیدار هفته آتی با کمبود بازیکن مواجه بوده و با این شرایط نمی‌توان ادامه همکاری داد.

حاجتی با بیان اینکه تیم شهرداری فومن از امکانات اولیه محروم است، تصریح کرد: امکانات شهرداری فومن در حد تیم‌های محلاتی است، در تمرینات تیممان آب‌معدنی برای آشامیدن وجود ندارد و باشگاه در شرایط اسفباری به سر می‌برد.

وی مشکلات مالی را مهم‌ترین دغدغه بازیکنان و اعضای تیم فوتبال شهرداری فومن دانست و افزود: بازیکنان از تغذیه مناسب برخوردار نبوده و مشکلات ثبت قرارداد و خوابگاه بازیکنان مزید علت شده‌اند تا نتوانیم کارآیی خودمان را به نمایش بگذاریم، تیم نیاز به اسپانسری قدرتمند برای حل مشکلات مالی دارد و باید هر چه سریع‌تر مشکلات شهرداری فومن حل شود.

مربی تیم فوتبال شهرداری فومن پرده از مشکلات عجیب این تیم در شب قبل از دیدار مقابل کاسپین قزوین پرده برداشت و گفت: هفت بازیکن غیربومی تیممان در شب قبل از مسابقه مجبور بودند در یک خانه اقامت داشته باشند، چهار بازیکن به دلیل نداشتن سیستم گرمایشی دچار سرماخوردگی شده و نیاز داشتیم از این بازیکنان در ترکیب تیم استفاده کنیم.

حاجتی با اشاره به اینکه از جیب شخصی برای تیم هزینه کرده است، خاطرنشان کرد: بازیکنان تیممان از نیم‌فصل دوم لیگ گذشته تاکنون ریالی دریافتی نداشته و شب قبل از مسابقه مقابل کاسپین قزوین به اردو نرفتند.

تیم فوتبال شهرداری فومن در هفته هفتم رقابت‌های لیگ دسته دوم در ورزشگاه سردار جنگل رشت مقابل کاسپین قزوین به‌تساوی یک‌بریک دست‌یافت، شاگردان حاجتی با کسب دو امتیاز در قعر جدول گروه الف لیگ دسته دوم ایستاده‌اند.

Share