پس ورود به استان گیلان؛

وزیر بهداشت از بیمارستان ۳۱خرداد منجیل بازدید کرد+ تصاویر

وزیر بهداشت و هیات همراه، ضمن حضور در بیمارستان ۳۱ خرداد منجیل، طی گفتگو با کادر درمانی و عیادت و دلجویی از بیماران بستری در این بیمارستان، روند ارایه خدمت در بیمارستان منجیل را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سعید نمکی، وزیر بهداشت و هیات همراه، ضمن حضور در بیمارستان ۳۱ خرداد منجیل، طی گفتگو با کادر درمانی و عیادت و دلجویی از بیماران بستری در این بیمارستان، روند ارایه خدمت در بیمارستان منجیل را مورد بررسی قرار داد.

در این بازدید ارسلان سالاری رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، قاسم جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت، منوچهر جمالی نماینده مردم شهرستان رودبار و دبیر کمیسیون بهداشت درمان مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسوولان استانی و دانشگاهی نیز حضور داشتند.

گفتنی است، وقوع زلزله ۳۱ خرداد سال ۱۳۶۹ در گیلان، تمامی مراکز بهداشتی درمانی شهرستان رودبار را ازبین برد و بدنبال آن یک بیمارستان صحرایی و موقت در شهر رودبار ساخته شد که در دراز مدت جوابگوی نیازهای مردم منطقه نمی توانست باشد.

از این رو، بیمارستان ۳۱ خرداد منجیل، در سال  ۱۳۷۵ با مساحت ۱۳۱۶۴ و با زیربنا ۶۲۲۰ متر مربع، با ۶۴ تخت مصوب و  ۴۸ تخت فعال راه اندازی شد.

این بیمارستان دارای بخش های جراحی عمومی، داخلی، زنان و زایمان، کودکان، تالاسمی، اتاق عمل، اورژانس، داروخانه، آزمایشگاه، رادیولوژی و سونوگرافی می‌باشد.

شایان ذکر است، بازدید از مراکز درمانی، نشست با مقامات استانی و بررسی وضعیت بهداشت و درمان استان گیلان از برنامه های این سفر دو روزه است.

Share