معاون سیاسی و دو بخشدار تالش معرفی شدند

وحدت در تالش، سرمایه بزرگ اجتماعی است | بیشترین نوار ساحلی گیلان مربوط به تالش است

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان گفت: وحدت بین اهل تسنن و تشیع در شهرستان تالش بزرگترین سرمایه اجتماعی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا آیین معارفه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار شهرستان تالش و بخشداران اسالم و کرگانرود با حضور سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان در سالن اجتماعات فرمانداری تالش برگزار شد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان ضمن تبریک هفته وحدت گفت: وقتی به تالش از دور نگاه می‌کنیم، مسالمت و همزیستی در دفاع از آرمانها و ارزشهای انقلاب اسلامی و همگرایی را مشاهده می‌کنیم.

محمود قاسم نژاد با اشاره به وحدت مردم این منطقه به عنوان یک دستاورد گفت: این شهرستان دارای موقعیت‌های ممتاز محیطی بوده و این ویژگی ها در کنار وحدت مردمان منطقه مسیر رشد و توسعه و تعالی را فراهم می‌کند.

وی با اشاره به اینکه بیشترین نوار ساحلی گیلان که مربوط به تالش است، اظهار داشت: جنگلها، ییلاقات و جلگه های زیبای این منطقه به عنوان یک توان و ظرفیت بزرگ نیاز به توجه بیشتر مسئولین در جهت توسعه اقتصادی تالش دارد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان با اشاره به سرمایه‌های اجتماعی اهل سنت و شیعه منطقه اضافه کرد: جمهوری اسلامی ایران در میان کشورهای منطقه دارای بیشترین امنیت و ثبات بوده که اینها همه مدیون دلیری جوانان این مرز و بوم و هدایت و رهبری معظم انقلاب است.

قاسم نژاد با اشاره به تحریم های ظالمانه دشمن بر علیه کشور گفت: دشمن بر علیه هر دولتی که در کشور بر سر کار آمده تحریم‎ها و اقدامات خصمانه خود را افزایش داده است تا مانع از رسیدن انقلاب به هدف اصلی خودش بشود.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان با اشاره به شرایط سخت جنگ اقتصادی بیان کرد: دشمن سعی داشت که با اعمال همچون همچون افزایش قیمت ارز و متعاقب آن نوسان اقتصادی و افزایش قیمت ها مشکلاتی را برای مردم به وجود بیاورد که با تلاش دولت امروز به ثبات اقتصادی رسیده‌ایم.

قاسم نژاد همچنین با اشاره به اعتراضات مردمی در کشور عراق اضافه کرد: برخی ها همواره به دنبال ایجاد فتنه و چنین شرایطی برای ملت غیور ایران هستند که این نیازمند هوشیاری مردم و مسئولان در این حوزه است.

وی ملت ایران را در ماههای آینده در مواجهه با یک آزمون بزرگ دانست و عنوان کرد: حضور همیشه پر شور و پررنگ مردم در انتخابات باعث حضور مقتدرانه دولتمردان ما در عرصه‌های مختلف سیاسی و بین المللی می شود.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان همچنین با تاکید بر استفاده از توان بانوان، جوانان و اهل سنت گفت: امروز ۱۵ نفر از برادران و خواهران اهل سنت منطقه به عنوان مدیران ادارات و همچنین در سایر پست های مدیریتی مشغول به کار هستند.

رضایت مردم کهمترین اولویت ما است

فرماندار تالش در این آیین با اشاره به رتبه دوم این شهرستان در گیلان از لحاظ وسعت و جمعیت گفت: اقوام مختلف در این شهرستان با وحدت و همدلی در کنار یکدیگر زندگی می‌کنند و این افتخاری برای تالش است.

عیسی مهدوی وحدت بین تشیع و تسنن شهرستان تالش را خوب دانست و افزود: وحدت شیعه و سنی در تالش مثال‌زدنی است.

وی با اشاره به جمعیت قابل توجه از عشایر در شهرستان تالش گفت: این عشایر با تولیدات دامی مناسب کمک اقتصادی مناسبی را به شهرستان می کنند.

نماینده عالی دولت در شهرستان تالش با اشاره به جایگاه ویژه این شهرستان به لحاظ تولیدات کشاورزی و آبزی پروری گفت: سالیانه درصد بسیاری از خاویار کشور در شهرستان تالش تولید شده و سیاست های دولت تدبیر و امید در به کارگیری نیروهای جوان و مستعد در بدنه مدیریتی همواره با ایجاد انگیزه در نیروهای داخلی توان تولیدی کشور را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد.

فرماندار تالش استفاده از بانوان را در بدنه مدیریتی از دیگر سیاست‌های دولت تدبیر و امید دانست و افزود: تعدادی از مدیران رده عالی و میانی تالش از بانوان هستند و همواره در راستای عمران و آبادی تالش گام بر میداریم و رضایت مردم همواره مهمترین اولویت ما است.

به گزارش دیارمیرزا در پایان این آیین علی درمانی به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار تالش، لیلی یاری به عنوان بخشدار اسالم و شهرام عباس زاده به عنوان بخشدار کرگانرود تالش معرفی شدند.

Share