سوء استفاده از بازی رایانه ای جهت ایجاد رعب و وحشت توسط عوامل غرب گرا

واکنش نماینده رشت به فیلم کشتن نگهبانان ابوبکر بغدادی

درحالیکه این روزها صحنه ای از بازی مدال افتخار به عنوان نحوه کشتن نگهبانان ابوبکر البغدادی توسط ارتش آمریکا در فضای مجازی دست به دست می شود نماینده رشت نسبت به این فیلم واکنش نشان داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی نماینده رشت در صفحه شخصی اینستاگرام خود نوشت: سوء استفاده از بازی رایانه ای جهت ایجاد رعب و وحشت توسط عوامل غرب گرا. در فضای مجازی فیلمی حدود چهار دقیقه ای با این متن پخش می شود: «زدن نگهبانان ابوبکر بغدادی…‌ با پهباد امریکایی….با فاصله خیلی زیاد‌ از بالای ابرها..که حتی نتونستندمسیرشلیک ها روتشخیص بدهند.‌چنددقیقه ‌قبل از شروع عملیات کشتن البغدادی…
حتما ببینید چه بای بای هم میکنه !
متاسفانه این فیلم بخشی از بازی رایانه ای Medal of Honor است که بعنوان فیلم عملیات کشتن البغدادی جا زده می شود. بزرگ کردن دشمن خبیث، خیانت به کشور و ملت است خیلی ها که آشنا به بازی های کامپیوتری نیستند فیلم را واقعی می پندارند و از روی ندانم کاری آن را در فضای مجازی پخش می کنند اما عده ای دیگر برای خوش خدمتی به شیطان بزرگ و ایجاد رعب و وحشت عالمانه اقدام به تکثیر و توزیع آن می نمایند. ملت غیور ایران هوشیار باشند این اقدامات پلید صرفا برای ایجاد ترس و دلهره است البته از حیث تحریم های ناجوانمردانه و مقاومت صبورانه و مثال زدنی مردم ولایت مدار ایران عزیز تا حدودی حساب کار دست آمریکایی ها آمده و امیدواریم عاقل باشند و دست از پا خطا نکنند که در غیر اینصورت ضمن مشاهده یک اتحاد و وفاق ملی درس فراموش نشدنی خواهند گرفت که در تاریخ کوچک آمریکا ثبت خواهد شد.
جعفرزاده ایمن آبادی»

Share