سردار اشتری در رشت بیان کرد:

هوشمندسازی پلیس تا سال ۱۴۰۰| دشمن به دنبال سوء‌استفاده از مطالبات مردم است

سردار اشتری با بیان اینکه دشمن به دنبال برهم زدن امنیت و نظم موجود در جامعه است گفت: امروز دشمن با بهانه مطالبات مردم و سواستفاده از آن، توطئه‌هایی را آغاز کرده است که با هوشیاری مردم و هدایت‌های داهیانه رهبری خنثی شده و می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از شبستان، سردار «حسین اشتری» امروز( دوشنبه، ۱۳ آبان) در مراسم معارفه فرمانده نیروی انتظامی گیلان در سالن شهدای ناجا رشت با تاکید بر خدمت‌رسانی به مردم گفت: نیروی انتظامی حافط جان، مال، ناموس و امنیت مردم است.

فرمانده نیروی انتظامی کشور امنیت را بزرگ‌ترین نعمت برای کشور دانست و افزود: امنیت امروز کشور باثبات و مثال‌زدنی است و در سایه این امنیت در حوزه‌های مختلف به پیشرفت رسیده‌ایم و باید آن را حفظ کنیم.
وی با اشاره به وضعیت کشورهای پیرامونی و نبود امنیت در این کشورها تصریح کرد: نبود امنیت موجب عقب‌افتادگی کشور در حوزه‌های مختلف شده و خسارت‌های فراوانی برای مردم به همراه دارد.
اشتری با بیان اینکه دشمن به دنبال برهم زدن امنیت و نظم موجود در جامعه است اظهار کرد: دشمن در کشورهای سوریه و یمن با حضور دست‌نشانده های خود چون داعش امنیت را از بین برده و به دنبال همین هدف در کشور ماست.
رییس پلیس کشور با تصریح اینکه امروز دشمن با بهانه مطالبات مردم توطئه‌هایی را آغاز کرده است افزود: برخی مطالبات مردم به حق است اما مسیر طی شده خارج از مجرای قانون بوده و دشمن درحال دامن زدن به آن است که با هوشیاری مردم و هدایت‌های داهیانه رهبری خنثی شده و می‌شود.
وی با بیان اینکه باید مرافب امنیت موجود و عدم خدشه به آن باشیم تصریح کرد: نیروی انتطامی در راس این حفاظت است که با تلاش‌های انجام شده تاکنون موفق بوده است.
اشتری با اشاره به تحریم‌های ظالمانه استکبار جهانی علیه جمهوری اسلامی ایران گفت: این تحریم‌ها فرصت خوبی برای جمهوری اسلامی جهت رسیدن به پیشرفت‌ در حوزه‌های مختلف بود.
وی با اشاره به ایجاد پلیس هوشمند و ضرورت هوشمندسازی نیروی انتظامی اظهارکرد: طی سال‌های گذشته گام‌های خوبی در این حوزه برداشته شده و از مرحله استفاده از تکنولوژی به سمت هوشمندسازی حرکت کردیم و در سه حوزه ابراز هوشمندسازی و حرفه‌گرایی، کارکنان متعهد و آموزش دیده و زیرساخت به توفیقاتی رسیده‌ایم.
فرمانده نیروی انتظامی کشور تاکید کرد: تا پایان ۱۴۰۰ به مرحله مطلوب هوشمند‌سازی می‌رسیم، گرچه اکنون نیز در حوزه تجهیزات و کشف جرم با بسیاری از کشورهای پیشرفته در حال رقابت هستیم.
وی با بیان اینکه پیشرفت‌های پلیس برگرفته از پیشرفت‌های کشور است اذعان کرد: افتخار نیروی انتطامی خدمت‌گذاری به مردم بوده و اعتماد مردم بزرگ‌ترین سرمایه این نیرو است.
اشتری با اشاره به اربعین حسینی و خدمات‌رسانی به زائران داخلی و خارجی در این ایام افزود: اربعین امسال افزون بر سه میلیون زائر ایرانی از مرزهای چهارگانه کشور تردد کردند که در مقایسه با سال گذشته با افزایش ۷۶ درصدی زایر ایرانی و ۳۵ درصد درصدی زائر خارجی مواجه بودیم که در کمال نطم و امنیت برگزار شد.
وی در ادامه به ۱۳ آبان روز ملی مقابله با استکبار جهانی و در راس آن آمریکا اشاره و بیان کرد: در این روز شاهد سه رویداد بزرگ تبعید امام(ره)، کشتار دانش‌آموزان و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا هستیم که یادآور خصومت‌ها، خیانت و زورگویی آمریکا علیه مردم ایران است.
رییس پلیس کشور با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان تصریح کرد: امروز مردم می‌آیند تا بگویند همچنان ایستاده‌ایم و مقاومت می‌کنیم و آمریکایی‌ها شکست خورده و تحقیر شدند.
وی با بیان اینکه از ابتدای پیروزی انقلاب شاهد توطئه‌های مختلفی علیه ایران اسلامی بودیم افزود: با ایستادگی و مقاومت ملت ایران با حمایت از ولایت فقیه، توطئه‌ها و تحریم‌های ظالمانه علیه کشور در طول ۴۰ سال انقلاب خنثی شد و مردم ثابت کردند پای انقلاب و نطام هستند.
اشتری با تصریح اینکه قدرت دفاعی ایران اسلامی در منطقه قدرت برتر است و پیشرفته‌ترین پهبادهای امربکایی را هدف می‌گیرد افزود: این قدرت را در تحربم با روحیه جهادی و پیشرفت علمی حاصل شده است.
وی با اشاره به بیانیه دوم گام انقلاب تصریح کرد: این بیانیه نقشه راهی برای ۴۰ ساله دوم انقلاب است تا راه خود را با قوت ادامه دهیم.
فرمانده انتظامی گیلان با تشکر از زحمات بی شائبه و صادقانه سردار اسحاقی در مدت ۲ سال خدمت در گیلان سردار کمالی را به عنوان فرمکانده جدید نیروی انتظامی استان معرفی کرد.
Share