رئیس نظام وظیفه عمومی نیروی انتظامی:

مهم‌ترین خدمات نظام وظیفه عمومی به دفاتر پلیس+۱۰ واگذار شد

رئیس سازمان نظام وظیفه عمومی نیروی انتظامی گفت: هم اکنون ۱۰ خدمت از خدمات مهم سازمان نظام وظیفه عمومی ناجا که بیشترین مراجعات از سوی مشمولان به آن اختصاص دارد برای سهولت رسیدگی به درخواست‌های شهروندان به پلیس +۱۰ واگذار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  به نقل از ایرنا، رئیس سازمان نظام وظیفه عمومی نیروی انتظامی گفت: هم اکنون ۱۰ خدمت از خدمات مهم سازمان نظام وظیفه عمومی ناجا که بیشترین مراجعات از سوی مشمولان به آن اختصاص دارد برای سهولت رسیدگی به درخواست‌های شهروندان به پلیس +۱۰ واگذار شد.

سردار تقی مهری افزود: از زمانی که موضوع دولت الکترونیک مطرح شد، نیروی انتظامی در دهه ۸۰، ۱۰ نوع از انواع خدمات را در حوزه نظام وظیفه تعریف کرد تا شهروندان بدون مراجعه حضوری به این سازمان خدمات لازم را دریافت کنند.

وی ادامه داد: بخشی از این خدمات که مربوط به سازمان وظیفه عمومی می شود و کسانی که متقاضی انواع و اقسام خدمات در این سازمان هستند، مثل معافیت تحصیلی، معافیت پزشکی، کفالت، اعزام به خارج از کشور و سایر خدمات مرتبط به مشمولان نظام وظیفه از طریق دفاتر خدمات الکترونکی پلیس+۱۰ انجام می شود.

رئیس سازمان نظام وظیفه عمومی نیروی انتظامی گفت: بیشترین خدماتی که از طریق این دفاتر ارائه می شود، مربوط به حوزه معافیت های تحصیلی است.

سردار مهری افزود: بعد از معافیت تحصیلی، بیشترین مراجعات به دفاتر خدمات الکترونیک پلیس +۱۰ مربوط به اعزام به خدمت سربازی است.

به گفته وی از جمله خدمات دیگری که بیشترین مراجعات به این دفاتر را به خود اختصاص داده است، مربوط به انواع معافیت ها اعم از کفالت و پزشکی می شود که هر کدام به صورت جداگانه فرم های خاصی دارند که باید توسط متقاضیان درج شود.

سردار مهری گفت: بعد از اینکه متقاضیان این گونه خدمات، تقاضای خود را از طریق دفاتر خدمات پلیس +۱۰ اعلام کردند، آن ها نوبت دهی شده و نتیجه کار از طریق تلفن و پیامک به آن ها اطلاع رسانی می شود که در جلسات مرتبط حضور یابند.

Share